فیلم جنجالی از بهنوش بختیاری در میدان آزادی تهران !

به گزارش گفتگوی افروز، خبرنگاران:ویدیویی جالب از بهنوش بختیاری منتشر شده که با بچه ها در پشت صحنه آهنگ گذاشتند و دوبس دوبس می نمایند

فیلم جنجالی از بهنوش بختیاری در میدان آزادی تهران !

بهنوش بختیاری که جزو بازیگران درجه چندم سینما و تلویزیون است. بهنوش بختیاری به لطف حضور در سریال های طنز نود قسمتی دهه 80 به معروفیت رسید و البته در کارنامه بازیگری بهنوش بختیاری تک و توک آثار خوب و قابل دفاع هم پیدا می گردد. نمونه اش فیلم من که بهنوش بختیاری بازی خوب و متفاوتی داشت و حتی بهنوش بختیاری در جنشواره فجر سال 1394 نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل زن هم شده بود.

به نظر می رسد بهنوش بختیاری خودش هم دیگر خیلی دغدغه بازیگری و حضور در آثار خوب و قابل دفاع را ندارد بیشتر هدف خانوم بازیگر این است که هر از گاهی با یک فیلم یا سریال در تلویزیون حضور داشته باشد و به نوعی از چشم ها نیوفتد تا بتواند به وسیله اینستاگرام و تبلیغات زیادی که می گذارد کسب عایدی کند.

البته بهنوش بختیاری روحیه شیطونی و سرزنده ای دارد و در هر پروژه ای هم که حضور دارد در پشت صحنه بسیار اهل بگو بخند است و سعی می نماید تا روحیه ای کل اعضای تیم را بالا ببرد. به تازگی هم یک ویدیو باحال از پشت صحنه یکی از فیلم های او در اینستاگرام منتشر شده که دیدنش خالی از لطف نیست.

همان طور که شاره شد بهنوش بختیاری در کل روحیه ای شیطون و بلند پروازی دارد. وی ظاهرا از شرایط کنونی زندگی اش بسیار ناراضی است چون هم بسیار علاقه مند به هالیوودی بودن دارد و هم خیلی غصه جایگاهی که دیگران در خارج دارند را میخورد.

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا

به "فیلم جنجالی از بهنوش بختیاری در میدان آزادی تهران !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جنجالی از بهنوش بختیاری در میدان آزادی تهران !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید