نساجی تیم قابل احترامی است

به گزارش گفتگوی افروز، مورایس گفت: انتظارات بالا باعث می گردد طرفداران همواره خشنود نباشند.

نساجی تیم قابل احترامی است

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از ملاقات سپاهان مقابل نساجی اظهار کرد: هنوز درباره لیگ اطلاع زیادی ندارم. نساجی تیم قابل احترامی است. انتظارات بالا باعث می گردد طرفداران همواره راضی نباشند، چون همواره می خواهند به بالا و بالاتر برسند. برای پیروزیت باید انتظارات را پایین تر بیاوریم. حس و حال طرفداران را می دانم و آرزو دارم همه راضی باشند. باید بتوانیم روز به روز از خودمان ورژن جدیدتری بسازیم. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که با خودمان رقابت کنیم و بهتر از قبل شویم. ما طرفداران را داریم و خودمان هستیم. هدف پیروزی است. نمی دانیم به میزان کافی همه چیز را برای قهرمان شدن در لیگ داریم یا نه. قهرمانی اکنون معین نیست و فقط باید بگویم اکنون فقط به بازی مقابل نساجی فکر می کنیم.

مورایس در رابطه با عملکرد پیروز مربیان خارجی سپاهان در هفته های ابتدایی گفت: درباره عملکرد دیگر مربیان نمی توانم صحبت کنم. فقط باید کارم را درست پیش ببرم و نمی توانم پیش بینی کنم در ادامه چه اتفاقی رخ می دهد.

او درباره استفاده از بازیکنان جوان سپاهان گفت: جوانان همواره انرژی جدیدی دارند، من هر روز از آن ها استفاده می کنم. استفاده از جوانان یک چالش است و بازیکن باید به میزان کافی به کیفیت لازم برسد. در آینده قطعا از آن ها استفاده می کنیم. قدم به قدم باید جلو برویم. ما بازیکنان جوان خوبی داریم که آرزو می کنم به مرحله ای برسیم که بتوانیم از آن ها استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان درباره حضور طرفداران در استادیوم مطرح کرد: من در ایرانم و به قوانین احترام می گذارم. حضور طرفداران هیجان انگیز خواهد بود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

مورایس در خاتمه درباره انتقال تجربه اش به فوتبال ایران بیان نمود: اگر نمی توانستم یاری کنم، هیچوقت نمی آمدم و به کار خودم باور دارم. برای یاری به فوتبال ایران تمام تلاشم را می کنم.

گفتگوی افروز اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نساجی تیم قابل احترامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی تیم قابل احترامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید