احمدی: کریستوفر نت فاکتورهای یک دروازه بان خوب را دارد، مظاهری نقطه نظراتی داشت که با سپاهان به توافق نرسید

به گزارش گفتگوی افروز، مربی دروازه بان های تیم فوتبال سپاهان گفت، کریستوفر نت دروازه بان باکیفیتی است و تمامی فاکتورهای یک گلر خوب را دارد.

احمدی: کریستوفر نت فاکتورهای یک دروازه بان خوب را دارد، مظاهری نقطه نظراتی داشت که با سپاهان به توافق نرسید

رحمان احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی گفتگوی افروز، درباره شرایط تیم سپاهان گفت: ما از دهم شهریور ماه تمرینات را آغاز کردیم که آغاز تمرینات مربوط به کارهای بدنسازی بود و البته در ادامه کادر فنی روی مسائل تاکتیکی تمرکز کرد و دو بازی محبت آمیز هم انجام دادیم. اردویی که در تهران داشتیم خوب بود و خدا را شکر همه چیز در سپاهان به خوبی پیش می رود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان قوی تر از فصل گذشته شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: ما یکسری از بازیکنان را از دست دادیم که در این چند سال هماهنگی خوبی با تیم داشتند و البته بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شده اند. پارسال هم تیم خوبی داشتیم و مطمئناً در فصل آینده هم کوشش می کنیم تا برترین نتایج را بگیریم. امیدوارم بازیکنان نو هم با تیم هماهنگ شوند.

احمدی درباره جذب کریستوفر نت گلر اتریشی هم به گفتگوی افروز گفت: ما بعد از اینکه نیما میرزازاد را در اختیار گرفتیم دنبال جذب یک گلر دیگر هم بودیم و چند فیلم کامل و بعلاوه چند کلیپ از نت مشاهده کردیم. در خصوص جذب این بازیکن با آقای نویدکیا صحبت کردم و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که به سپاهان بیاید.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد قد دروازه بان خارجی سپاهان چندان بلند نیست، توضیح داد: این موضوع برای برخی ها مهم است و برای برخی ها هم اهمیتی ندارد. نت 183 سانتیمتر قد دارد و از کارنامه خوبی هم برخوردار است. او روی خروج ها مسلط است و پشت دفاع را به خوبی پوشش می دهد. این دروازه بان در بازی با پا هم مهارت دارد. در مجموع نت فاکتورهای لازم را که یک دروازه بان خوب باید داشته باشد، دارد و امیدوارم که بتواند در سپاهان برترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم در یک مقطع به شکل جدی قصد جذب مظاهری را داشت، خاطر نشان کرد: اوایل فصل نقل وانتقالات مذاکراتی انجام شده بود، ولی مظاهری نقطه نظراتی داشت که در نهایت با باشگاه به توافق نرسید.

احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان بعد از چند فصل پیاپی می تواند قهرمانی را از چنگ پرسپولیس در بیاورد، گفت: با حرف زدن نمی توان کاری انجام داد و ما باید در زمین مسابقه خودمان را ثابت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احمدی: کریستوفر نت فاکتورهای یک دروازه بان خوب را دارد، مظاهری نقطه نظراتی داشت که با سپاهان به توافق نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: کریستوفر نت فاکتورهای یک دروازه بان خوب را دارد، مظاهری نقطه نظراتی داشت که با سپاهان به توافق نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید