فوتبال

اصلا فکر نمی کردم طلا بگیرم ، خوب پشتک زدم چون ژیمناستیک کار می کردم

مصطفی جوادی برای گرفتن طلای مسابقات وزنه برداری قهرمانی دنیا و سهمیه المپیک پاریس 10کیلو بیشتر از رکورد مسابقه ای و 3کیلو بیشتر از رکورد شخصی اش وزنه زد.

22 شهریور 1402

لژیونر استقلالی رسما جدا شد ، اولین خرید فصل بعد آبی ها در راه ایران؟

مدافع سابق آبی ها که قراردادش با آلتای اسپور تمام شده شایعاتی مبنی بر بازگشت او به فوتبال ایران و پوشیدن دوباره پیراهن استقلال وجود دارد.

6 خرداد 1402

از پرسپولیس تا سپاهان؛ جدال برای کفش و دستکش طلا

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز به خاتمه می رسد که به غیر از کورس برای قهرمانی، کوشش برای رسیدن به دریافت جوایز انفرادی هم ادامه دارد. اینکه چه کسی آقای گل لیگ برتر می گردد و کفش طلا را می برد یا اینکه دستکش طلایی قرار است به کدام دروازه...

28 اردیبهشت 1402

هیچ کس مثل من لیاقت نیمکت تیم ملی را ندارد ، دنبال این هستند که طارمی از قیافه من خوشش می آید یا نه ، دستیار گواردیولا هم نمی شوم

ساکت الهامی گفت: در مقطع فعلی دوست ندارم سرمربی تیم ملی شوم، چون قصد دارم در رده باشگاهی کار کنم.

19 اسفند 1401

نشست خبری استقلالی ها لغو شد

نشست خبری استقلال پیش از بازی با نساجی برگزار نشد.

9 اسفند 1401

ریکاردو سا پینتو ایران را ترک کرد؛ بازگشت 48 ساعت دیگر؟

تیم فوتبال استقلال دیروز دوشنبه در هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های ایران پیروز شد پیکان را با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهد.

25 بهمن 1401

عین الله، پدر رامین رضاییان کیست؟

خبرورزشی نوشت: رامین رضاییان یکی از خوش تمرین ترین بازیکنان فوتبال ایران است. ستاره سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان اصفهان در کنار تمرینات گروهی، همیشه تمرینات اختصاصی را نیز در دستور کار خودش دارد.

21 بهمن 1401

چشم جهان به بازی ایران و آمریکا

ساعت 22:30به وقت تهران همه نگاه ها به ملاقات ایران و آمریکا در مرحله سوم رقابت های گروه دو جام جهانی 2022 خواهد بود. این دومین بازی دو تیم در تاریخ جام جهانی است.

9 آذر 1401

با جدایی سرمربی سرخپوشان موافقت شد

در حالی که باشگاه تراکتور با برنامه پنج ساله در پی قهرمانی لیگ برتر و آسیا با راهنمایی قربن بردیف بود، اما 11 هفته پس از شروع لیگ برتر، مسیر طرفین به جدایی انجامید.

6 آذر 1401

عکس ، عجیب ترین سرمایه گذاری زندگی لیونل مسی با این مدیر معروف سیلیکون ولی!

زومیت نوشت: مسی، فوتبالیست معروف، در همکاری با دو چهره سرشناس سیلیکون ولی هلیدنگ جدیدی برای سرمایه گذاری در صنعت فناوری بنیان گذاری کرده است.

29 مهر 1401

پاسپورت همایون شجریان و علی دایی بازگردانده شد

مشکل پاسپورت همایون شجریان و علی دایی که پیشتر اعلام شده بود از سوی مراجع ذی صلاح توقیف شده، رفع شد.

18 مهر 1401

شوک به استقلالی ها؛ مصدومیت آرمان رمضانی جدی است؟

مهاجم بلندقامت استقلال شاید مجبور گردد کمر خودرا به تیغ جراحان بسپارد.

12 مهر 1401

موش ها می توانند تاریخچه حضور انسان ها روی زمین را روایت نمایند!

موش ها در فاضلاب زندگی می نمایند. داخل زباله ها می روند. می توانند بیماری ها را منتقل نمایند. خیلی سخت است در آن ها ارزشی پیدا کنیم ـ به جز اینکه الگویی انسانی برای مطالعه بیماری های انسان باشند.

2 مهر 1401

اعتراض گل محمدی به داوری بعد از برد پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از برد تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در مورد این بازی اظهار کرد: بازی امروز مجذوب کننده و دیدنی بود. هر کسی بازی را دید از آن لذت برد. هر دو تیم فوتبال رو به جلویی را ارائه دادند. در نیمه اول تیم مسجدسلیمان...

22 شهریور 1401

نساجی تیم قابل احترامی است

مورایس گفت: انتظارات بالا باعث می گردد طرفداران همواره خشنود نباشند.

27 مرداد 1401

نتیجه اصرار عجیب پرسپولیس به تاکتیک خاص یحیی ، فرصت سوزی 40دقیقه ای سرخ ها در اصفهان

پرسپولیس با ترکیب جدیدش 2 بار به تیر دروازه ذوب آهن زد اما در حسرت اولین گل فصل ماند تا یحیی و تارتار مثل فصل قبل در فولادشهر به تساوی برسند.

23 مرداد 1401

پیشنهاد وسوسه انگیز استقلال به لژیونر ایرانی

با جدایی امیرحسین حسین زاده یک بار دیگر بحث استقلالی شدن محمد محبی داغ شده است. با وجود انتشار خبر مخالفت ماریو سیلوا، سرمربی سانتاکلارا با انتقال محبی به استقلال این طور به فکر می رسید که این پرونده بسته شده است.

12 مرداد 1401

خبرگزاری دولت: اسکوچیچ اخراج شد!

خبرگزاری ایرنا در خبری گفت که دراگان اسوچیچ از سرمربی گری تیم ملی فوتبال کشورمان برکنار شده است: برکناری سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان قطعی شده و فدراسیون فوتبال باید سرمربی تازه تیم ملی را هر چه زودتر معرفی کند. از این رو چند گزینه داخلی و خارجی...

3 مرداد 1401

عایدی هنگفت فرگوسن در 80 سالگی!

به گزارش خبرنگاران ، فرگوسن در سال 2013 پس از کسب 13 عنوان قهرمانی لیگ برتر و دو جام لیگ قهرمانان اروپا اعلام بازنشستگی کرد.

30 تیر 1401

قهرمان NBA تعیین شد

تیم گلدن استیت وریرز با پیروزی 103 بر 90 در بازی ششم فینال لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA مقابل بوستون سلتیکس در مجموع 6 مسابقه با نتیجه 4 بر 2 پیروز و برای چهارمین بار در 8 فصل گذشته قهرمان شد.

28 تیر 1401
تعداد: (136)