شرایط میزبانی در آسیا درحال تغییر است، ناگفته ها را می گویم!

به گزارش گفتگوی افروز، مهدی تاج نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: شرایط میزبانی رقابت های آسیایی در بخش های مختلف در حال تغییر است و این تغییرات در هیات رئیسه AFC در حال آنالیز و تصویب است.

شرایط میزبانی در آسیا درحال تغییر است، ناگفته ها را می گویم!

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال ایران در صورت تصویب و ابلاغ، باید شرایط اعلام شده را جهت میزبانی رعایت کند تا ان شاءالله فرصت های بیشتری در آینده حاصل گردد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره پرسش داریوش مصطفوی در یک برنامه تلویزیونی از وی در خصوص قرارداد مارک ویلموتس بیان کرد: در هنگام افتتاح حساب بانکی مارک ویلموتس در ترکیه، از طرف فدراسیون تنها خزانه دار و یک مترجم حضور داشتند. در آن موقع فرد دیگری که مدیر برنامه بازیکنان و مربیان دیگری بوده حضور داشته است. بنده هیچ شناختی از ایشان نداشته و ندارم و ارتباطی هم با فدراسیون فوتبال در آن موقع نداشته است.

تاج گفت: در همان مقطع توسط خزانه دار پیگیری و علت را جویا شدم و در گزارش وی جهت مقامات رسمی و پیگیری کننده نیز اعلام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس رویه جاری در پرونده های مطروحه نزد فیفا چنانچه شخصی پیروز به دریافت اقساط دستمزد خود نگردد می تواند با ارسال اخطاریه و اعطای یک فرصت مبادرت به فسخ و مطالبه مبلغ قرارداد و خسارات مربوطه کند و این رویه در خصوص بسیاری از مربیان و بازیکنان خارجی اتفاق افتاده است.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تاکید نمود: خوشبختانه در قرارداد ویلموتس بند هایی وجود دارد که از اجرایی شدن این رویه جلوگیری خواهد نمود. البته نظر نهایی با فیفا است.

تاج در خاتمه گفت: در خصوص قرارداد ویلموتس از جمله مبلغ قرارداد، مدت قرارداد و انتخاب ویلموتس و وجه پرداخت شده هجمه های نادرستی انجام شده که با توجه به این که پرونده در حال رسیدگی است، بعد از حکم نهایی ویلموتس ناگفته ها جهت استحضار مردم عزیزمان اعلام خواهد شد!

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرایط میزبانی در آسیا درحال تغییر است، ناگفته ها را می گویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط میزبانی در آسیا درحال تغییر است، ناگفته ها را می گویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید