تهران چگونه از فناوری برای بهبود زندگی شهری و معیشت استفاده می نماید

به گزارش گفتگوی افروز، شاخه آسیا و اقیانوسیه سایت UNDP (برنامه توسعه سازمان ملل) به تازگی اقدام به انتشار مقاله ای نموده که در آن موضوع نقش شهرهای هوشمند واقعی در توسعه مورد توجه قرار گرفته است.

تهران چگونه از فناوری برای بهبود زندگی شهری و معیشت استفاده می نماید

به گزارش گروه اجتماعی گفتگوی افروز، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، این مقاله با اسم چرا شهرهای واقعاً هوشمند برای توسعه بسیار مهم هستند: تهران چگونه از فناوری برای بهبود زندگی شهری و معیشت استفاده می نماید به مقایسه ابعاد برنامه تهران هوشمند (STP) در دستیابی به اثرات بکارگیری فناوری و نوآوری در بهبود کیفیت زندگی شهروندان می پردازد. این گزارش به کوشش برنامه تهران هوشمند برای شناسایی آنچه بیشترین تأثیر را بر کیفیت زندگی شهروندان دارد اشاره نموده و به طرح ابعاد STP شامل پنج طرح شهروند هوشمند و خدمات دیجیتال، برنامه نوآوری شهری، حمل ونقل هوشمند، محیط هوشمند، انرژی و ایمنی و تحول دیجیتال شهرداری می پردازد.

این مقاله بر اهمیت شناسایی و پیاده سازی روینمودهای نوآورانه و متنوع در هوشمندسازی شهر تهران تاکید دارد و برگزاری رویداد (InnoTehran) که منجر به شناسایی بیش از 400 احتیاج فنی و عملیاتی شهر تهران شده وامکان ارتباط بین استارت آپ ها و شرکت ها با سازمان های شهری را فراهم نموده است را دستاوردی بزرگ می داند.

مقاله چرا شهرهای واقعاً هوشمند برای توسعه بسیار مهم هستند با همکاری مشترک دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران و کلادیو پروویداس، نماینده دائمی سازمان UNDP در ایران، به زبان انگلیسی نوشته شده است.

برای مطالعه مقاله اینجا را کلیک نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تهران چگونه از فناوری برای بهبود زندگی شهری و معیشت استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران چگونه از فناوری برای بهبود زندگی شهری و معیشت استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید