علم و تکنولوژی

هدیه دادن آیفون 3 میلیارد تومانی برای ولنتاین!

مدل محدود و بسیار ویژه آیفون 15 پرو با روکش طلا و الماس رونمایی شد. این گوشی قیمت سرسام آوری دارد.

25 بهمن 1402

اولین سمینار ملی روش استحکام بخشی بناهای تاریخی در قزوین برگزار شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، اولین سمینار ملی روش استحکام بخشی بناهای تاریخی در قزوین برگزار شد.

2 دی 1402

هرآنچه ضروری است در مورد بدنه پرچمدار بعدی سامسونگ بدانید!

زومیت نوشت: به ادعای یک افشاگر، گلکسی S24 اولترا با وجود بهره مندی از فریم تیتانیومی، یک گرم سبک تر از گلکسی S23 اولترا خواهد بود.

26 مرداد 1402

هدایت کامل برای انتخاب و نصب چراغ های توکار مناسب

چراغ های توکار از اجزای اساسی در هر فضای داخلی استفاده می شوند. انتخاب و نصب صحیح این چراغ ها در منزل، دفتر یا فضاهای تجاری، تأثیر زیادی بر روی امکانات، زیبایی و کارایی محیط دارد. در این مقاله، به شما هدایت کاملی ارائه خواهیم داد که چگونه می توانید چراغ...

14 مرداد 1402

ببینید؛ از گیم پلی مارشال لاو در تکن 8 رونمایی شد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) اخیرا از تریلر نو بازی مبارزه ای تکن 8 با موضوع گیم پلی شخصیت مارشال لاو (Marshall Law) رونمایی نموده است.

18 فروردین 1402

رویای دختر ایرانی برای سفر به ماه نقش برآب شد

ری وایزمن، ویکتور گلاور، کریستین هاموک کوخ، فضانوردان ناسا و ژرمی هانسن فضانورد آژانس فضایی کانادا، فضانوردانی هستند که در ماموریت آرتمیس 2 به اطراف ماه فرستاده می شوند.

15 فروردین 1402

چه بیماری هایی با هوش مصنوعی تشخیص داده می شوند؟

هوش مصنوعی به دستاورد های پزشکی بسیاری منجر شده که از آن میان می توان به نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای مدیریت سوابق پزشکی و تشخیص شرایط سلامتی افراد اشاره نمود. بازار هوش مصنوعی به رغم چنین دستاوردهایی، هنوز نوپا به شمار می رود، اما به سرعت در حال...

12 فروردین 1402

عکس ، اشک شوق برای پرواز مهمترین جنگنده ارتش چین!

بی شک ساخت اولین نمونه از هر فناوری مهمترین آن است. در سال 1998 بود که چین با ساخت جنگنده جی 10 توانست به این صنعت مهم دست یابد.

4 فروردین 1402

دو سرویس تاکسی خودران در پکن فعال می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، سرویس آپولو متعلق به بایدو 10 وسیله نقلیه خودران در یک پارک فناوری پیشرفته به وسیله شهرداری پکن به کار می گیرد.

27 اسفند 1401

صفر تا صد آموزش ساخت سایت

دنیای اینترنت فضایی برای توسعه کسب و کار است. با راه اندازی سایت می توانید بازار را به خانه هموطنان خود بیاورید. مردم روش های ساده را برای انجام کارهای روزانه انتخاب می نمایند. با استفاده از سایت های فروشگاهی می توانند تنها با چند کلیک خرید خود را به انجام...

13 اسفند 1401

شیوه بازیابی اعلان ها و هشدار های مهم درگوشی های اندرویدی، چگونه در صف انتظار تلفن نمانیم؟

تنظیماتی در سیستم عامل اندروید وجود دارد که می تواند به کاربران یاری کند اعلان های (هشدارهای) مهم را راحت تر تشخیص دهند و حتی اعلان های از دست رفته را بازیابی نمایند. دستگاه های اندرویدی به تعدادی تنظیمات مجهز شده اند که به شما یاری می نمایند تا تجربه...

24 بهمن 1401

واتس اپ با قابلیت Accidental Delete، لغو انتخاب گزینه حذف برای من را ممکن می نماید

واتس اپ از قابلیت جدیدی رونمایی نموده که اجازه می دهد عمل Delete For Me یا حذف پیغام ها برای خودتان را لغو کنید. با این کار اگر به صورت تصادفی یک پیغام را فقط برای خودتان حذف کردید، در حالی که می خواستید آن را برای طرف مقابل یا همه اعضای یک گروه حذف کنید، امکان...

9 دی 1401

اختراع دختر 12 ساله اقیانوس ها را نجات می دهد؟ ، روباتی که آلودگی ها را کشف می نماید

یک دختر 12 ساله یک روبات ساخته که هر نوع پلاستیک ذره بینی را در کف اقیانوس ها تشخیص می دهد. این روبات هوشمند می تواند تحولی بزرگ در پاکسازی اقیانوس ها ایجاد کند.

6 دی 1401

چین مدعی ساخت اولین موتور جت دنیا با سوخت نفت سفید شد

چین مدعی است اولین موتور دنیا با سوخت نفت سفید(Kerosene) می تواند جت ها را تا 9 برابر سرعت صوت به پیش ببرد. این موتور انفجاری فراصوت، در اوایل امسال آزمایش شد.

5 دی 1401

کار تولیدکنندگان جنس های تقلبی و کپی سخت شد، این برچسب مانع کپی غیرقانونی می گردد

ایرنا نوشت: محققان روشی برای چاپ یک برچسب مغناطیسی مخفی طراحی نموده اند که مانع کپی غیرقانونی کالاها و قطعات می گردد.

30 آذر 1401

عکس، این موجودات عجیب و ناشناخته به اعماق اقیانوس تعلق دارند!

گجت نیوز نوشت: دانشمندان و پژوهشگران با آنالیز در اعماق اقیانوس هند، موجوداتی عجیب و ناشناخته را کشف نموده اند که همه را به طرز عجیبی شگفت زده نموده است. در ادامه با این موجودات آشنا خواهیم شد.

16 آذر 1401

عکس ، تقلید شیائومی از اپل خبرساز شد

زومیت نوشت: تصاویر منتسب به کامپیوتر کوچک شیائومی، از شباهت عجیب آن به مک مینی اپل پرده برمی دارند. چینی ها به زودی محصولات نو خود را معرفی می کنند.

13 آذر 1401

عکس ، ال 90 ایرانی با طراحی و مشخصات فنی نو

گجت نیوز نوشت: یکی از برنامه های گروه صنعتی سایپا عرضه خودروی P90 یا همان ال 90 ایرانیزه شده با پیشرانه متفاوت و نو است.

12 آذر 1401

پرلایک ترین پست اینستاگرام ، تصویری از مسی و رونالدو شد

تصویر رونالدو و لیونل مسی با بیش از 37 میلیون لایک محبوب ترین پست اینستاگرام شد.

4 آذر 1401
3 آذر 1401
تعداد: (172)