هرآنچه ضروری است در مورد بدنه پرچمدار بعدی سامسونگ بدانید!

به گزارش گفتگوی افروز، زومیت نوشت: به ادعای یک افشاگر، گلکسی S24 اولترا با وجود بهره مندی از فریم تیتانیومی، یک گرم سبک تر از گلکسی S23 اولترا خواهد بود.

هرآنچه ضروری است در مورد بدنه پرچمدار بعدی سامسونگ بدانید!

گلکسی S23 اولترا که بهمن سال گذشته رونمایی شد، فریم آلومینیومی دارد؛ با این حال شایعه ها می گویند که گلکسی S24 سامسونگ قرار است با فریم تیتانیومی فراوری گردد.

درحالی که کاربران انتظار داشتند وزن گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا افزایش یابد، حساب کاربری Ice Universe در ایکس(توییتر سابق) بالارفتن وزن دستگاه را رد می نماید.

بر اساس ادعای Ice Universe وزن گوشی گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ 233 گرم خواهد بود تا این گوشی یک گرم سبک تر از گلکسی اس 23 اولترا باشد. تیتانیوم متراکم تر و سخت تر از آلومینیوم است و مقاومت بدنه را افزایش می دهد. بالانرفتن وزن دستگاه اتفاق مثبتی است.

بر اساس شایعه های قبلی، سامسونگ نمایشگر گلکسی S24 اولترا را بهبود می دهد و در این گوشی از دوربین تله فوتوی 50 مگاپیکسلی به جای دوربین تله فوتوی 10 مگاپیکسلی استفاده می نماید. گلکسی S24 اولترا همانند پرچمدار فعلی سامسونگ دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد داشت.

ماه ها تا رونمایی گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. تعیین نیست که فریم تیتانیومی باعث افزایش قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا می گردد یا نه. هرگونه افزایش قیمت موبایل سامسونگ، پرچمدار این شرکت را دست نیافتنی تر می نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "هرآنچه ضروری است در مورد بدنه پرچمدار بعدی سامسونگ بدانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرآنچه ضروری است در مورد بدنه پرچمدار بعدی سامسونگ بدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید