واتس اپ با قابلیت Accidental Delete، لغو انتخاب گزینه حذف برای من را ممکن می نماید

به گزارش گفتگوی افروز، واتس اپ از قابلیت جدیدی رونمایی نموده که اجازه می دهد عمل Delete For Me یا حذف پیغام ها برای خودتان را لغو کنید. با این کار اگر به صورت تصادفی یک پیغام را فقط برای خودتان حذف کردید، در حالی که می خواستید آن را برای طرف مقابل یا همه اعضای یک گروه حذف کنید، امکان Undo یا برگشت در اختیار شما خواهد بود.

واتس اپ با قابلیت Accidental Delete، لغو انتخاب گزینه حذف برای من را ممکن می نماید

به گزارش تک کرانچ، این قابلیت نو که Accidental Delete نام دارد، پنج ثانیه فرصت می دهد تا کاربر بتواند عمل حذف پیغام ها فقط برای خودش را لغو کند. خیلی از افراد در هنگام حذف پیغام ها، به علت عجله به اشتباه به جای انتخاب گزینه Delete for Everyone، گزینه Delete for Me را انتخاب می نمایند. حالا با این ویژگی می توانند این اشتباه را جبران نمایند و دوباره امکان حذف پیغام برای همه را داشته باشند.

ویژگی Accidental Delete برای همه کاربران واتس اپ عرضه می گردد

واتس اپ می گوید این ویژگی نو برای همه کاربران اندروید و آیفون در دسترس قرار می گیرد. Accidental Delete پیش تر در ماه اوت برای تعدادی از کاربران بتای این پیغام رسان روی اندروید و iOS عرضه شده بود.

واتس اپ در سال 2017 گزینه Delete for Everyone را در اختیار کاربران قرار داد تا امکان حذف پیغام ها برای تمامی افراد حاضر در یک گفت وگو را داشته باشند. البته این قابلیت در ابتدا فقط تا هفت دقیقه پس از ارسال هر پیغام به کاربران اجازه حذف آن را می داد. اما واتس اپ بالاخره در ماه اوت سال جاری این پنجره زمانی را به 60 ساعت، معادل دو روز و نیم افزایش داد.

این شرکت بعلاوه در حال کار روی ویژگی های متنوعی برای پیغام رسان خود است. یکی از این ویژگی های نو به کاربر اجازه می دهد تا به مخاطبان خود پیغامی بفرستد که فقط یک بار قابل مشاهده خواهد بود و پس از مشاهده اول به صورت اتوماتیک حذف می گردد. لازم به ذکر است گیرنده حتی نمی تواند از این دسته از پیغام ها اسکرین شات تهیه کند.

منبع: انتخاب

به "واتس اپ با قابلیت Accidental Delete، لغو انتخاب گزینه حذف برای من را ممکن می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ با قابلیت Accidental Delete، لغو انتخاب گزینه حذف برای من را ممکن می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید