بن بست های منطقه14 روی ریل مناسب سازی

به گزارش گفتگوی افروز، پس از مناسب سازی و برطرف مسائل کوچه های باریک، این بار نوبت به بهسازی و بازسازی کوچه های بن بست درمحله های منطقه14 رسید.

بن بست های منطقه14 روی ریل مناسب سازی

به گزارش گفتگوی افروز، شهردار منطقه14 دراین باره گفت:با توجه به اینکه شرایط مناسب معابر و کوچه ها تاثیر زیادی بر رضایت مندی شهروندان و زیبایی منظر شهر از نگاه هر رهگذر دارد، مناسب سازی و بهسازی معابر و کوچه ها به ویژه در محله های قدیمی این منطقه با قید فوریت در دستور کار قرار گرفته است.

محمدامین سالاری پور اضافه کرد:در ادامه اجرای عملیات روکش آسفالت با موضوع کوچه های باریک که به عنوان فعالیت خوب عمرانی در منطقه به شمار می آید، حالا نوبت به کوچه های بن بست رسید تا با اجرای عملیات تراش و روکش آسفالتِ طبق برنامه منظم و مستمر رضایت مندی کامل شهروندان در دل محله ها به دست آید.

شهردار منطقه14 با اشاره به اتمام اجرای این عملیات در کوچه های محله های ناحیه 3 منطقه از جمله محله پرستار و کوچه های خیابان مقداد که به درخواست شهروندان با فوریت انجام شد، اضافه کرد:با توجه به فراوانی درخواست های شهروندان در سامانه فوریت های مردمی 137+ و نیز پیش بینی پروژه های توسعه محله ای با اولویت محله های بافت فرسوده، بهسازی، لکه گیری و آسفالت ریزی با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان منطقه به صورت مستمر تداوم خواهد یافت.

منبع: همشهری آنلاین

به "بن بست های منطقه14 روی ریل مناسب سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن بست های منطقه14 روی ریل مناسب سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید