خبرنگاران سرمربی بوکس جوانان: روزهای خوب با اتحاد ساخته می شوند

به گزارش گفتگوی افروز، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم بوکس جوانان ایران با بیان اینکه روزهای خوب با کار تیمی و اتحاد ساخته می شوند، گفت: بوکس ایران جهت پیشرفت را با سرعت خوبی طی می نماید.

خبرنگاران سرمربی بوکس جوانان: روزهای خوب با اتحاد ساخته می شوند

رضا مهدی پور در گفت وگو با گفتگوی افروز در مورد آغاز تمرینات تیم جوانان ایران، گفت: بوکسورهای واجد شرایط که شناخت قبلی از آنها داشتیم به اردو دعوت کردیم. شرایط نفرات را در رده های سنی پایه در این مدت به وسیله فضای مجازی پیگیری می کردیم.

وی با بیان اینکه درهای تیم بوکس جوانان روی مدعیان باز است، ادامه داد: برای جبران عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی و اردوهای مشترک برنامه هایی داریم. مسابقات انتخابی و برگزاری رقابت تدارکاتی با استان ها از این برنامه هاست.

مهدی پور اعلام کرد: همیشه به کار تیمی اعتقاد داشتم و منافع ملی را منافع شخصی ترجیح دادم. مربیان عظیمی در بوکس ایران داریم و همه باید کوشش کنیم تا بوکس ایران جهت پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کند.

وی با اشاره به اینکه مربیان سازنده در استانهای مختلف نقش بسزایی در موفقیت های بوکس دارند، توضیح داد: علی استکی مربی بسیار عظیم و کاربلدی است و با کسب دو سهمیه المپیک ثابت کرد توانایی فنی بالایی دارد. در تیم های پایه نیز مربیان خوبی حضور دارند و برای موفقیت کوشش می نمایند.

سرمربی تیم جوانان ادامه داد: مربیگری شغل پراسترس و سختی است. وقتی برنده شوید کمترین سهم به شما می رسد اما در صورت شکست، مقصر می شوید.

وی گفت: در کوشش هستیم اردوهای تیم جوانان را در مهرماه آغاز کنیم و اولین اردو هم به احتمال فراوان در کردستان برگزار می گردد. قطار بوکس ایران از زمان ریاست حسین ثوری روی ریل موفقیت افتاده و با حضور حمیدرضا قبایی زاده در سمت دبیری فدراسیون، سرعت حرکت این قطار بیشتر شده است.

وی گفت: روزهای خوب با یک کار تیمی و متحد ساخته خواهد شد. بوکس قابل پیش بینی نیست اما اگر حق بوکسورهای ما ضایع نگردد در رقابت های بین المللی پیش رو توان کسب مدال خوشرنگ داریم. متاسفانه داوری در آسیا همیشه مشکل ساز بوده و این مساله به وضوح قابل لمس است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی بوکس جوانان: روزهای خوب با اتحاد ساخته می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی بوکس جوانان: روزهای خوب با اتحاد ساخته می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید