زمان عرضه گوشی مجذوب کننده هوآوی میت 50 تعیین شد

به گزارش گفتگوی افروز، گزارشات اخیر نشان می دهد عرضه سری Mate 50 هوآوی که در ابتدا برای ماه جولای برنامه ریزی شده بود، به آگوست موکول شده است، در حالی که انتشار Hongmeng 3.0 برای ماه جولای تعیین شده است.

زمان عرضه گوشی مجذوب کننده هوآوی میت 50 تعیین شد

به گزارش گفتگوی افروز، شیگوان مدیر کارخانه هوآوی می گوید گوشی هوشمند نو هوآوی مجموعه ای از فناوری های نو سخت افزاری و نرم افزاری ارزشمندی را به ارمغان می آورد.

پیش از این اعلام شده بود که سری میت 50 هواوی از چیپست اسنپدراگون هشت نسل یک 4G استفاده می کند. دوربین این گوشی نسبت به سری P50 بهبود یافته و در سطح پرچمدار به جای مانده است. سیستم عامل Hongmeng 3.0 که از پیش روی آن نصب شده است، قابلیت های تعامل بیشتری را ارائه می دهد. هوآوی سال گذشته پیش نمایش توسعه دهندگان HarmonyOS 3 را منتشر کرد. این سیستم عامل طراحی سیستم، Hyperterminal و استقرار چندگانه را توسعه می دهد و قابلیت های سیستمی بیشتری را ارائه می دهد.

در اواسط ماه می شاهد معرفی گوشی Huawei P50 Pro بودیم؛ این گوشی هوشمند اکنون با قیمت 118 دلار برای پیش خرید در چین در دسترس است. فروش گوشی P50 Pro با قابلیت اتصال 5G از 17 ژوئن آغاز خواهد شد. این محصول اولین گوشی هوشمند در جهان است که از شبکه های نسل پنجم فعلی با نوع 4G پشتیبانی می کند. هوآوی P50 Pro از شبکه 5G گیگابیتی Unicom پشتیبانی می کند. به گفته این شرکت در پنج سال گذشته پتنت های هوآوی مرتبط با فناوری های ارتباطی 4G و 5G برای بیش از 2 میلیارد گوشی مجوز گرفته است.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "زمان عرضه گوشی مجذوب کننده هوآوی میت 50 تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان عرضه گوشی مجذوب کننده هوآوی میت 50 تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید