سهراب مرادی: شرایط سختی داریم، تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله دارم

به گزارش گفتگوی افروز، اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان از امروز در کمپ تیم های ملی شروع شد تا برنامه های این رشته المپیکی و پرافتخار بعد از مدتها تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوباره به جریان بیفتد.

سهراب مرادی: شرایط سختی داریم، تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله دارم

به همین دلیل سهراب مرادی قهرمان دنیا و المپیک همزمان با حضور در نخستین روز از اردوهای تیم ملی وزنه برداری به روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری گفت: فرایند برگزاری اردوها از امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد. به همین دلیل شاهد موج انگیزه بین بچه های اردونشین هستیم تا رفته رفته به روزهای اوج خود بازگردند.

وی در مورد محدودیت های اخیر برای عدم ابتلاء به ویروس کرونا در اردوی تیم ملی گفت: شرایط برایمان کمی سخت و متفاوت با اردوهای قبلی است. اما به هر حال باید بتوانیم مثل همه ورزشکاران پروتکل های بهداشتی را در فرایند تمرینات رعایت کنیم تا در اردو تمرینات خوب و مطلوبی داشته باشیم.

قهرمان المپیک و دنیا در انتها به سطح آمادگی جسمانی خود اشاره و عنوان نمود: تمریناتم را بعد از مدتها به شکلی جدی در این مرحله از اردو آغاز می کنم. آمادگی 50 درصدی داشتم، ولی خیلی جا دارد که به آمادگی ایده آل و مطلوب برسم. البته هنوز یک مقدار آسیب دیدگی دارم اما امیدوارم در زمان باقی مانده تا میادین پیش رو به شرایط ایده آل برسیم. از فدراسیون وزنه برداری هم برای برگزاری این اردو در شرایط سخت تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سهراب مرادی: شرایط سختی داریم، تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب مرادی: شرایط سختی داریم، تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید