عرضه گوشی های ردمی K50 پرو و پرو پلاس با طراحی متفاوت

به گزارش گفتگوی افروز، در حالی که تنها چند روزی با عرضه گوشی های های هوشمند Xiaomi Redmi K50 Pro و Xiaomi Redmi K50 Pro Plus فاصله داریم، مشخصات کلیدی، طراحی و رنگ های این دو مدل افشا شده است.

عرضه گوشی های ردمی K50 پرو و پرو پلاس با طراحی متفاوت

به گزارش گفتگوی افروز، شرکت شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی Redmi K50 Pro و Pro Plus در هفته آینده در تاریخ 17 مارس (26 اسفند) است و ما اکنون نگاهی دقیق به طراحی پنل پشتی هر دو گوشی و بعلاوه تاییدیه چیپست های آن ها داریم.

گوشی های K50 Pro و Pro Plus هر دو دارای طراحی تازه نانو میکروکریستالی (nano-microcrystalline) با عناصر کریستالی یخ درخشان خواهند بود. حساب رسمی ردمی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ویدیویی را منتشر نموده که این افکت را با جزئیات بیشتری به نمایش می گذارد.

هر دو گوشی Redmi K50 Pro و Pro Plus دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر) و بعلاوه دو سنسور کمکی هستند که همگی در یک بریدگی مستطیل شکل قرار دارند. شرکت شیائومی بعلاوه تایید نموده که Redmi K50 Pro چیپست مدیاتک Dimensity 8100 را به همراه خواهد داشت در حالی که Pro Plus پردازنده قدرتمندتر Dimensity 9000 را استفاده خواهد نمود.

گزارش دیگری درباره این دو مدل گوشی نیز منتشر شده است. هر دو گوشی Redmi K50 Pro و Pro Plus در پایگاه داده بنچمارک Gekbench نیز لیست شدند. گوشی K50 Pro با شماره مدل Xiaomi 22041211AC ثبت شده ست. طبق این گزارش، مدل پرو با 12 گیگابایت رم ارائه می گردد. بعلاوه افشا شده که این دستگاه روی اندروید 12 اجرا خواهد شد. این گوشی در تست تک هسته ای 932 امتیاز و در تست چند هسته ای 3690 امتیاز کسب نموده است.

از طرفی گوشی Redmi K50 Pro Plus با شماره مدل Xiaomi 22021211RC ثبت شده است. این مدل نیز مانند مدل پرو به 12 گیگابایت رم مجهز است. امتیازات این دستگاه در تست تک هسته ای و چند هسته، به ترتیب 1242 و 4150 بوده است که نشان از قدرت بیشتر این مدل نسبت به مدل پرو دارد.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

به "عرضه گوشی های ردمی K50 پرو و پرو پلاس با طراحی متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی های ردمی K50 پرو و پرو پلاس با طراحی متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید