علاقمند کردن مردم به مطالعه از موثرین راه ها برای افزایش دانش

به گزارش گفتگوی افروز، معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: علاقمند کردن مردم به مطالعه یکی از موثرین راه ها برای افزایش دانش و آگاهی مردم است.

علاقمند کردن مردم به مطالعه از موثرین راه ها برای افزایش دانش

محسن حسین میرزایی علاقمند کردن مردم به مطالعه را یکی از موثرین راه ها برای افزایش دانش و آگاهی مردم دانست و گفت: افزایش سرانه مطالعه تنها با ایجاد امکانات سخت افزاری محقق نمی شود و رسانه ها در این زمینه برنامه ریزی کنند.

وی با تاکید بر اینکه روش های کتابخوان کردن مردم متنوع است، افزود: باید در پی روش های متنوع مطالعه برای مردم باشیم و هر خانه را به یک کتابخانه تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا اعضای عضو انجمن کتابخانه های عمومی استان موظفند تا طرح هایی در این خصوص ارائه دهند تا مردم را بیش از پیش به مطالعه ترغیب کنیم.

حسین میرزایی ادامه داد: کار فرهنگی مستمر، زمانبر و نیازمند صبر و حوصله است از این رو نباید انتظار ایجاد تحول در این حوزه در مدت زمان کوتاهی داشته باشیم.

شهرام خواجوی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری از برگزاری هفته فرهنگی در استان خبر داد و گفت: 10 استان کشور از سوی وزارت کشور برای برگزاری هفته فرهنگی انتخاب شده اند که یکی از استان ها چهارمحال و بختیاری است.

وی با بیان اینکه در هفته فرهنگی ظرفیت ها و توانمندی های استان در حوزه فرهنگ و هنر به نمایش گذاشته می شود، افزود: در استان ظرفیت های قابل توجهی وجود دارد که باید از این فرصت برای اطلاع رسانی آن به گردشگران و مردم کشور اقدام کنیم.

گفتگوی افروز چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "علاقمند کردن مردم به مطالعه از موثرین راه ها برای افزایش دانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقمند کردن مردم به مطالعه از موثرین راه ها برای افزایش دانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید