لغو بازیهای تیم ملی در فروردین

به گزارش گفتگوی افروز، سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران از تلاش برای کسب میزبانی بازی های باقی مانده در مقدماتی جام جهانی خبر داد و زمان از سرگیری این مسابقات را خردادماه اعلام کرد.

لغو بازیهای تیم ملی در فروردین

به گزارش گفتگوی افروز به نقل از ورزش سه ، یکی از دغدغه های این روزهای جامعه فوتبال ایران، زمان و مکان برگزاری 4 دیدار باقی مانده مرحله اول مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیای 2023 است؛ رقابت هایی که با دو شکست تیم ملی برابر بحرین و عراق برای ایران سرانجام پیدا کرده و حالا اسکوچیچ و شاگردانش کار سختی برای جبران نتایج بازی های اجرا شده دارند. تیم ملی در سرانجام هفته چهارم این مسابقات با 6 امتیاز از 4 مسابقه، رتبه سوم گروه را پس از عراق و بحرین که با 5 مسابقه به ترتیب 11 و 9 امتیاز کسب کرده اند، ایستاده است. در همین زمینه قرار بود که مسابقات در فروردین ماه سال 1400 برگزار شود که بار دیگر این رقابت ها به تعویق افتاده است. حالا محمد مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگویی که با شبکه خبر داشته، علاوه بر اینکه در مورد برآورد هایی گفتگوی افروز عربی در مورد مکان برگزاری مسابقات واکنش نشان داده، از تعویق قطعی زمان ازسرگیری مسابقات نیز حرف زده است.

علوی حرف هایش را با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات که در خردادماه خواهد بود، آغاز کرد و گفت: اخبار متعددی در این ارتباط مدنظر بوده است. اما چیزی که قطعی شده به این صورت است و بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده و درخواستی که دو فدراسیون هنگ کنگ و کامبوج به خاطر محدودیت هایی که در کشورشان به آنها روبرو بوده اند، مقرر شد که مسابقاتی که قرار بود در ماه مارچ برگزار شود، به ماه ژوئن منتقل شود و بنابراین رقابت های تیم ملی ایران نیز در ماه ژوئن (خردادماه 1400) برگزار خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "لغو بازیهای تیم ملی در فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو بازیهای تیم ملی در فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید