مشهد و نیشابور، خط مقدم خراسان رضوی در مقابله با کرونا

به گزارش گفتگوی افروز، دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد با 89 نفر و پس از آن نیشابور با 43 نفر است.

مشهد و نیشابور، خط مقدم خراسان رضوی در مقابله با کرونا

به گزارش گروه استان های گفتگوی افروز از مشهد، علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد با 89 نفر و پس از آن نیشابور با 43 نفر است.

او ادامه داد: دانشگاه های علوم پزشکی سبزوار و تربت حیدریه به ترتیب با 9 و 7 مورد ابتلا در مرحله بعدی قرار دارند و در دانشگاه های علوم پزشکی گناباد و تربت جام نیز هر کدام به ترتیب 3 و یک مورد ابتلا ثبت شده است.

دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از 30 بهمن ماه تا 18 اسفند، هزار و 787 بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شده اند.

انجیدنی اضافه نمود: تا به امروز 757 نفر از این تعداد بیمار با طی مراحل درمانی فرایند سلامتی را طی نموده، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

او توضیح داد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان رضوی به 154مورد رسید.

دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر تمامی دانشکده و دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در خراسان رضوی حداقل یک مورد ابتلا به کرونا را دارند.

منبع:وبدا

/ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مشهد و نیشابور، خط مقدم خراسان رضوی در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد و نیشابور، خط مقدم خراسان رضوی در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید