مهدی: همه تیم های فوتبال موظف به معرفی 2 استادیوم هستند، دستورالعمل هایی را به باشگاه ها اعلام کردیم که به استاندار دهای روز جهان نزدیک است

به گزارش گفتگوی افروز، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر در فصل آینده توضیحاتی را بیان نمود.

مهدی: همه تیم های فوتبال موظف به معرفی 2 استادیوم هستند، دستورالعمل هایی را به باشگاه ها اعلام کردیم که به استاندار دهای روز جهان نزدیک است

به گزارش ، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر (گروه مسابقات) رادیو ورزش گفت: در استان مازندران هستیم و از چند استادیوم بازدید کردیم. تا جایی که توانستیم یاری کردیم تا رقابت های خوبی را برای فصل آینده داشته باشیم. حرکات اولیه برای جمع آوری چمن های مصنوعی استادیوم وطنی قائمشهر به یاری اداره کل و هیئت فوتبال استان صورت گرفته است. امیدوارم پیمانکاری که دیروز انتخاب شد، برنامه زمان بندی خود را ارائه دهد تا فوتبالیست ها و هواداران تیم نساجی میزبان بازی هایشان در شهر خود باشند.

او اضافه کرد: طی مکاتباتی که با باشگاه ها داشتیم همه آن ها موظف هستند 2 استادیوم را برای بازی های خود اعلام نمایند؛ بنابراین در صورت آماده نشدن استادیوم وطنی قبل از بازی ها، سراغ دومین استادیوم معرفی شده می رویم.

سهیل مهدی با اشاره به دستورالعمل های ارسالی درباره تبلیغات و رنگ لباس بازیکنان اظهار کرد: این موارد جزو ماده 27 آیین نامه برگزاری مسابقات بود که ما جزئیاتی از جمله رنگ لباس ها و موارد تبلیغاتی را به باشگاه ها اعلام کردیم که به استاندار دهای روز جهان نزدیک است. باشگاه ها هم متقاضی تبلیغات هستند. ما این فضا ها را هم در نظر گرفتیم. سعی کردیم که تیم ها از یک فضای مشترک استفاده نموده و هرج و مرج جانمایی مختلف از روی لباس ها حذف گردد و پوشش یکپارچه تری را برای بازیکنان داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مهدی: همه تیم های فوتبال موظف به معرفی 2 استادیوم هستند، دستورالعمل هایی را به باشگاه ها اعلام کردیم که به استاندار دهای روز جهان نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: همه تیم های فوتبال موظف به معرفی 2 استادیوم هستند، دستورالعمل هایی را به باشگاه ها اعلام کردیم که به استاندار دهای روز جهان نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید