اسماعیل پور: ارزش المپیک را سر صف وزن کشی فهمیدم، انتقاد دیگر سودی ندارد، باید همه حمایت کنیم

به گزارش گفتگوی افروز، دارنده دو مدال نقره و برنز کشتی آزاد دنیا تأکید کرد، انتخاب ملی پوشان المپیکی اجرا شده است و دیگر انتقاد کردن هیچ سودی ندارد.

اسماعیل پور: ارزش المپیک را سر صف وزن کشی فهمیدم، انتقاد دیگر سودی ندارد، باید همه حمایت کنیم

مسعود اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گفتگوی افروز در خصوص انتخاب ملی پوشان کشتی آزاد برای شرکت در بازی های المپیک گفت: هر چه که بود این نفرات برای اعزام به توکیو انتخاب شدند. هر حرف و حدیثی از قبل بود و صحبت هایی که در خصوص مدل انتخاب و شرایط انتخاب تیم می شد، دیگر اهمیتی ندارد و هر چه بود، باید تمام گردد. به نظر من از حالا چه منتقد و چه موافق، همه باید فقط به تیم روحیه بدهند. اگر نقدی هم هست، دیگر تغییری در تیم ایجاد نمی نماید و جز اینکه تمرکز بچه ها به هم بخورد، سودی ندارد.

وی ادامه داد: چون خودم سابقه حضور در المپیک را دارم، می دانم حرف ها و نقدها چقدر می تواند روحیه بچه ها را خراب کند. موافقان که همواره روحیه می دهند و بچه ها را شارژ روحی می نمایند آنهایی هم که مخالف هستند صبر نمایند المپیک تمام گردد. این دوستان هر چه انتقاد دارند، بعد از المپیک مطرح نمایند.

قهرمان مازندرانی کشتی آزاد ضمن اشاره به شرایط خوب حسن یزدانی و محمدحسین محمدیان، یادآور شد: حسن یزدانی که جایگاهش تعیین است. کشتی گیری مثل محمدحسن محمدیان بعد از چالشی که پشت سر گذاشت به اینجا رسید که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با چند رقیب مبارزه کند. به هرحال در نهایت محمدحسین انتخاب شده و حیف است حالا که بعد از چند سال دوری، خودش را به این خوبی جمع و جور نموده که به المپیک برود، روحیه اش را خراب نمایند. من معتقدم اکنون وقت آن است که اگر کشتی گیر ما مثلاً 50 هست، ما او را صد بگوییم که روحیه اش بیشتر گردد. اگر روحیه بچه ها خوب باشد می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

اسماعیل پور با تأکید بر اینکه واقعاً نتیجه را نمی گردد پیش بینی کرد، گفت: همه چیز در المپیک به آن روز ورزشکار بستگی دارد. من هم سال 2012 عضو تیم ملی بودم. چه خوب است همه دست به دست هم بدهیم و حمایت کنیم تا تیم ان شاءالله با شرایط روحی خوبی راهی المپیک گردد. اگر نقدها ادامه پیدا کند، آخرکار دودش به چشم کشتی می رود.

نایب قهرمان سابق دنیا اضافه کرد: تیم نسبتاً جوان است. المپیک با همه میدان ها فرق می نماید. سر وزن کشی المپیک تازه می فهمی این رقابت ها چقدر حساس و سنگین است. من سر صف وزن کشی، وقتی نگاهی به سر و ته صف انداختم که هر طرف پر از عنواندار دنیا و المپیک بود، تازه فهمیدم فرق المپیک با میدان های دیگر در چیست. همه کشتی گیران شرکت نماینده در المپیک خوب هستند. اینکه مربیان بتوانند از نظر روحی بچه ها را در روز مسابقه مهیای نبرد نمایند خیلی مهم است تا سرنوشت بچه ها مثل من یا محمد طلایی در المپیک 2000 سیدنی نگردد. من اگر می دانستم مدال المپیک حتی برنزش چقدر باارزش است، حتماً در کشتی با حریف هندی جور دیگری کشتی می گرفتم. حالا هم دعا می کنم که بچه ها مزد زحمات شان را در توکیو بگیرند و از آبروی کشتی ایران دفاع نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسماعیل پور: ارزش المپیک را سر صف وزن کشی فهمیدم، انتقاد دیگر سودی ندارد، باید همه حمایت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل پور: ارزش المپیک را سر صف وزن کشی فهمیدم، انتقاد دیگر سودی ندارد، باید همه حمایت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید