افزایش قیمت مواد غذایی؛ رسمی یا غیر رسمی؟

به گزارش گفتگوی افروز، خبرنگاران/خوزستان معاون امور مالی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به افزایش قیمت مواد غذایی و کالاهای اساسی در بازار گفت: تا به امروز افزایش قیمت رسمی به ما اعلام نشده است.

افزایش قیمت مواد غذایی؛ رسمی یا غیر رسمی؟

نصرالله جایمند در خصوص افزایش قیمت مواد غذایی اظهار کرد: معمولا سالانه به دلیل تورم یا افزایش قیمت تمام شده برخی محصولات، افزایش قیمت را داشته ایم اما در خصوص اخبار منتشرشده در فضای مجازی در خصوص افزایش قیمت کالاها، تا به امروز افزایش قیمت رسمی به ما اعلام نشده است.

به گزارش گفتگوی افروز، وی اضافه کرد: قطعا تا زمانی که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نرخی را به طور رسمی اعلام نکند، نرخ های دیگر از نظر ما قابل قبول نیست و قیمت قبلی بازار اعمال می گردد.

معاون امور مالی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: این موضوع را در حد شایعه در وزارت نیز نشنیده ام اما در بحث افزایش قیمت، معمولا سالانه یا دو سال یک بار افزایش قیمت داریم.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، اضافه کرد: قیمت واحد اولیه که افزایش پیدا کند طبیعتا افزایش قیمت داریم اما به سبکی که می گویند، نشنیده ام.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش قیمت مواد غذایی؛ رسمی یا غیر رسمی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت مواد غذایی؛ رسمی یا غیر رسمی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید