اخبار اقتصادی

دلایل کاهش بازدهی مورد انتظار از صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی

خبرگزاری مهر/ این خبر پیرامون دلایل کاهش بازدهی مورد انتظار از صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی برای شما نوشته شد.

23 اسفند 1402

کدام شهرهای دنیا بیشترین افزایش نرخ هتل را ثبت کردند؟

به نقل از بلومبرگ، این گزارش چگونگی نوسان قیمت هتل ها در بیش از 80 شهر در سراسر دنیا را با پیش بینی هایی بر اساس معیارهایی مانند قیمت های لیست شده فعلی، روندهای اقتصاد کلان، هتل ها و داده ها آنالیز می نماید.

16 مهر 1402

در باره فیلم دختر آرام ، دونفر آن طرف تر مرا دوست دارند

دختر آرام (The Quiet Girl) یک فیلم درام ایرلندی محصول سال 2022 به نویسندگی و کارگردانی کولم برت (با تلفظ ایرلندی) یا کولم برید (با تلفظ انگلیسی) داستان یک دختر9 ساله گوشه گیر به نام کایت است که برای اولین بار تابستان را بدون خانواده خود در مزرعه ای با اقوام دور در...

11 بهمن 1401

سرمای زمستان بازار اجاره مسکن را راکد کرد ا قیمت ها هنوز اما نجومی

در حالی که در فصل پاییز شاهد افزایش نرخ اجاره مسکن بودیم اما آنالیز های میدانی در دی ماه حاکی از تثبیت قیمت ها و افزایش تعداد فایل ها در این بازار است.

6 بهمن 1401

سه روایت از قیمت گوشت و مرغ براساس آمار های رسمی

خبرنگاران- قیمت گوشت قرمز در یک سال گذشته تقریبا پا به پای نرخ تورم عمومی افزایش پیدا نموده است. مرکز آمار در نو ترین داده های خود مقدار افزایش قیمت گوشت گوسفندی و گوساله را در حدفاصل آذر 1400 تا آذر سال جاری به ترتیب حدود 46 و 50 درصد اعلام نموده و در همین...

20 دی 1401

عکس ، ال 90 ایرانی با طراحی و مشخصات فنی نو

گجت نیوز نوشت: یکی از برنامه های گروه صنعتی سایپا عرضه خودروی P90 یا همان ال 90 ایرانیزه شده با پیشرانه متفاوت و نو است.

12 آذر 1401

دلیل فرود پرواز زاهدان در فرودگاه امام چه بود؟

مدیرعامل فرودگاه مهرآباد گفت: به علت عملیات فلای چک در باند 29 چپ مهرآباد 10 دقیقه تمامی پروازهای ورودی با تاخیر روبرو می شدند.

25 آبان 1401

کاربران توییتر به کدام پلتفرم ها کوچ می نمایند؟

پس از اینکه توییتر در یک معامله 44 میلیارد دلاری به ایلان ماسک فروخته شد، دستخوش تغییر و تحولاتی شده که باعث عصبانیت برخی از کاربران شده و آن ها را به مهاجرت به پلتفرم های دیگر ترغیب نموده است.

19 آبان 1401

فهرست قیمت گوشی های شیائومی

در سال های اخیر گوشی های شیائومی محبوبیت زیادی در بین مردم دنیا به خصوص کشور ما پیدا نموده اند؛ زیرا این شرکت چینی کوشش نموده تا با ارائه قابلیت های ویژه در محصولات خود، آن ها را با برترین قیمت ممکن روانه بازار کند. گوشی های پرچمدار شیائومی نیز با گوشی...

1 مهر 1401

البرز به 10 هزار خودرو برای سرویس مدارس احتیاج دارد

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: با توجه به تحصیل حدود پانصد و سی هزار دانش آموز در استان علاوه بر حمل و نقل عمومی به 10 هزار سرویس مدرسه احتیاج داریم.

30 شهریور 1401

افزایش 35 درصدی قیمت سرویس های مدارس

محبی گفت: پس از آنالیز اختلاف قیمت و تورم بالا به وسیله کارشناسان، مقرر شد افزایش 35 درصدی قیمت سرویس های مدارس را داشته باشیم.

29 شهریور 1401

تاکید بر تبادل اطلاعات بین دستگاه ها به منظور صرفه جویی هزینه ها

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد بر تبادل اطلاعات بین دستگاه ها به منظور صرفه جویی هزینه ها تاکید نمود.

23 شهریور 1401

هتل های 5 ستاره در دبی، معرفی 17 هتل لوکس در این شهر

اقامتی فراموش نشدنی و بی نظیر را در هتل های 5 ستاره در دبی تجربه کنید! همان طور که می دانید شهر دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگران و دنیاگرد های سراسر دنیا است که با ارائه لوکس ترین و باکیفیت ترین امکانات و خدمات، همه ساله پذیرای مهمانان بسیاری از...

12 شهریور 1401

تذکر مجلس به وزارت اقتصاد درباره مجتمع های بین راهی

رئیس سازمان راهداری گفت: مصوبه وزارت اقتصاد با قانون مغایرت دارد چرا که مجوزهایی که به مجتمع های بین راهی می دهیم بر اساس مصوبات مجلس است چنانچه این مسئولیت به وزارت گردشگری محول شود باید از طریق مجلس پیگیری شود.

9 شهریور 1401

عوامل اصلی ابتلا به سرطان

یک مطالعه جهانی نشان داده است که تغییرات رفتاری می تواند به کاهش خطر بیماری یاری کند.

31 مرداد 1401

چطور رایگان سفر کنیم؟

همواره هزینه های سفر یکی از عواملی است که برای خیلی ها جزیی از موانع بازدارنده به شمار میرود. اما اگر روزی متوجه شوید که رایگان هم می توانید سفر کنید، چه حسی خواهید داشت؟

20 مرداد 1401

جزیره جیمز باند ؛ جزیره ای برای تمام فصول

کشور تایلند یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای علاقه مندان به مسافرت و تماشا جاهای زیبای دنیا است. این کشور با دارا بودن ویژگی های خاص فرهنگی، تاریخی و طبیعی از جایگاه ویژه ای در میان گردشگران سرتاسر دنیا برخوردار است. در کشور ما نیز سالانه تعداد زیادی...

13 مرداد 1401

چرا بعضی کشورها از سیستم فرمان راست استفاده می نمایند؟

حتماً می دانید یا در فیلم های مختلف دیده اید که در جهان، چندین کشور وجود دارند که در آنها فرمان خودروها در سمت راست است. در سیستم فرمان راست همه چیز کاملاً برعکس سیستم سمت چپ است که ما در ایران و بیشتر کشورها استفاده می کنیم.

9 مرداد 1401

یک نماینده مجلس: فراوری خودروی مقرون به صرفه قیمت مطالبه مردم است

این روزها به خصوص پس از حذف دو خودروی پرتیراژ پراید و پژو 405 از خط فراوری، خودروسازان به علت ناتوانی در ردکردن استانداردهای 85 گانه و افزایش هزینه ها، ایده فراوری خودروی مقرون به صرفه قیمت در همان بازه قیمتی خودروهای یادشده، در دستور کار قرار گرفته است.

8 مرداد 1401

قیمت قطعی کوییک S و ساینا S معین شد

شورای رقابت پس از آنالیز های لازم، قیمت خودروهای کوییک S و ساینا S را به وسیله کلینیک تجاری معین کرد. بر این اساس، قیمت کارخانه کوییک اس 125 میلیون و 312 هزار و 500 تومان و قیمت کارخانه ای ساینا اس 114 میلیون و 62 هزار و 500 تومان برای سه ماهه سوم سال معین شده است.

8 مرداد 1401
تعداد: (228)