افزایش 35 درصدی قیمت سرویس های مدارس

به گزارش گفتگوی افروز، محبی گفت: پس از آنالیز اختلاف قیمت و تورم بالا به وسیله کارشناسان، مقرر شد افزایش 35 درصدی قیمت سرویس های مدارس را داشته باشیم.

افزایش 35 درصدی قیمت سرویس های مدارس

محبی گفت: امسال امیدوار هستیم شرایط دو سال گذشته را نداشته باشیم و مدارس به موقع بازگشایی شوند. در این راستا جلسات متعددی را در کارگروه ماده 18 آغاز کردیم.

وی اضافه کرد: در جلسه کارگروه آنالیز بعد از اینکه اختلاف قیمت و تورم بالا به وسیله کارشناسان مطرح شد، در نهایت با تصمیم ماده 18 توانستیم 35 درصد افزایش نرخ را نسبت به سال گذشته داشته باشیم. بعد از طی مراحل قانونی و ارائه لایحه به شورای شهر، این مسئله مورد آنالیز و تأیید و در نهایت در هفته گذشته به آموزش وپرورش ابلاغ شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی درباره معیارهای افزایش قیمت اظهار کرد: برای این کار هزینه های یک خودرو و حقوق و دستمزد راننده را نیز در نظر می گیریم. در این راستا به عددی دست پیدا کردیم که بسیار بالاتر از 35 درصد بود.

دبیر کارگروه ماده 18 درباره این مسئله که چرا شاهد افزایش قیمت بیش از 100 درصدی برخی از سرویس های مدارس هستیم، گفت: در سال گذشته جهت برگشت را حساب نمی کردیم و در این راستا برخی از راننده های سرویس های مدارس اعتراض داشتند. اما در امسال جهت برگشت نیز محاسبه و به هزینه ها اضافه شده است.

گفتگوی افروز اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش 35 درصدی قیمت سرویس های مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 35 درصدی قیمت سرویس های مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید