بهترین هتل های 4 ستاره مالدیو؛ هتل هایی در جزایر رویایی

به گزارش گفتگوی افروز، مالدیو کشوری کوچک و رویایی است که با هتل های متنوع و لوکس به میزبانی از گردشگران خود می پردازد؛ هتل های 4 ستاره در این سرزمین زیبا و خاطره انگیز، هتل هایی مدرن و مجهز هستند که با انتخاب آن ها سفری فراموش نشدنی خواهید داشت.

بهترین هتل های 4 ستاره مالدیو؛ هتل هایی در جزایر رویایی

هتل های مالدیو بواسطه موقعیت جغرافیایی که دارد هتل های خاص و بی نظیری هستند که در تور مالدیو هتل های متنوعی به گردشگران پیشنهاد می شود. مالدیو کشوری کوچک در قاره آسیا است که مرکز آن شهر زیبای ماله است. این کشور زیبا هزاران جزیره دارد که دارای طبیعت بکر و بی نظیر است. تنها 202 جزیره این مجمع الجزایر، قابل سکونت هستند و 88 جزیره آن گردشگرپذیر بوده و در آن ها هتل ها و اقامتگاه هایی برای رفاه گردشگران تعبیه شده است. سواحل زیبای مرجانی با ماهی های رنگارنگ در مالدیو و مرداب های صاف و زلال و درختان نارگیل، محیط مناسبی را برای استراحت و آرامش اعصاب و روان، برای مسافرین فراهم آورده است. معمولا هتل ها و اقامتگاه ها در جزایری هستند که گزینه فوق العاده ای برای ورزش های آبی، موزیک محلی و غذاهای خوش طعم بومی هستند.

در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های 4 ستاره مالدیو را به شما معرفی کنیم و شما را با امکانات و خدمات بی نظیری که ارائه می دهند، آشنا کنیم.

معرفی هتل:

  • هتل جن ماله (Hotel Jen Malé)
  • هتل سامرست (The Somerset Hotel)
  • هتل کانی گرند سی ویو (Kaani Grand Seaview)
  • هتل ویلامندو ریزورت (Vilamendhoo Island Resort & Spa)
  • هتل کوردو ایسلند ریزورت اند اسپا (Kuredu Island Resort & Spa)
  • هتل مرو اسپا اند ریزورت (Meeru Island Resort & Spa)
  • هتل پرل سندز (Pearl Sands of Maldives)
  • هتل ادا بیچ (Ithaa Beach Maldives)
  • هتل آوه نچرال پارادایس (aaaVeee Natures Paradise)
  • هتل ردی بیج ریزورت (Reethi Beach Resort)
  • هتل ولنا بیچ (Velana Beach Maldives)

هتل جن ماله (Hotel Jen Malé)

هتل جن ماله هتلی لوکس و مدرن در منطقه تجاری ماله و یک گزینه عالی برای کسانی است که ترجیح می دهند در مرکز شهر باشند و دسترسی خوبی به همه بخش های شهر داشته باشند. این هتل با ارائه خدمات لوکس و چشم اندازی فوق العاده از اقیانوس هند، لحظات تکرارنشدنی را برای مهمانان خود فراهم می کند.

اتاق های هتل با دکوری مدرن و رنگ های سفید و تیره دکور شده است. شما با توجه به تعداد نفراتی که قصد اقامت دارید، می توانید از اتاق های متنوع این هتل انتخاب کنید. یکی از ویژگی های برجسته و مجذوب کننده اتاق ها، چشم انداز زیبا از اقیانوس است و شما صبح خود را با دیدن این چشم انداز رویایی شروع خواهید کرد. همه اتاق ها امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، لوازم تهیه چای و قهوه و حمامی با لوازم بهداشتی را شامل می شوند.

شما در رستوران زیبا و مجذوب کننده این هتل که دورتا دور آن را پنجره های شیشه ای در برگرفته است، با غذاهای بین المللی و محلی پذیرایی خواهید شد. اگر دوست دارید که در بعدازظهر به همراه دوستان خود و همسفران خود قهوه یا چایی خوش طعم را میل کنید، به کافه هتل بروید و با انتخاب کیک های خانگی، عصری خوش طعم را برای خود خلق کنید.

استخر های روباز در فصل های خوش آب و هوا، همیشه از بخش های پرطرفدار گردشگران است، حال اگر این استخر در طبقه آخر و چشم اندازی از اقیانوس را به شما هدیه دهد، قطعا دلرباتر و مجذوب کننده تر خواهد بود. استخر این هتل تمام این ویژگی ها را شامل می شود و شما ساعت ها می توانید در کنار شنا کردن از دیدن این چشم انداز خاص و فراموش نشدنی لذت ببرید. مرکز تناسب اندام نیز با بهترین تجهیزات برای ورزشکاران مناسب است. از این هتل تا موزه ملی مالدیو 0.4 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ameer Ahmed Magu, 20096 Male City, Maldives
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 117 اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر روباز، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، مرکز تجاری، کتابخانه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی آی پی، اتاق های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، فیلیپینی، هندی، انگلیسی)

هتل سامرست (The Somerset Hotel)

هتل سامرست از هتل های 4 ستاره و مدرن در مالدیو است که دسترسی خوبی به ساحل دارد و شما تنها با طی کردن 14 دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل برسید. در این هتل امکانات رفاهی در بالاترین سطح به مسافران ارائه می شود و کارمندان هتل برای داشتن بهترین عملکرد آموزش دیده اند و از همان ابتدای ورودتان شما را راهنمایی می کنند.

بسته به این که با چه تعداد همراهانی قصد اقامت در این هتل را دارید و چه انتظاراتی از اتاق خود داشته باشید، پذیرش هتل یکی از واحدهای اقامتی مدرن و لوکس خود را به شما پیشنهاد می دهد. اتاق ها بسیار مدرن هتل با لوازم چوبی شیک و زیبا مبله شده اند. رنگ خاکی و قهوه ای از رنگ هایی است که در دکوراسیون اتاق ها استفاده شده است. شما از اتاق خود می توانید چشم انداز شهر را ببینید. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و حمامی اختصاصی هستند.

شما روز خود را با صبحانه فوق العاده و متنوع هتل که طیف وسیعی از نان های تازه، نوشیدنی های گرم و سرد و هر چیزی که برای یک صبحانه عالی لازم است شروع خواهید کرد. غذاهای بین المللی و محلی نیز برای وعده های دیگر برای شما سرو می شود. اگر دوست دارید در محیط متفاوتی غذای خود را میل کنید می توانید به رستوران ها و کافه های اطراف هتل سر بزنید. مرکز تناسب اندام برای علاقه مندان به ورزش نیز بسیار مجهز است. از این هتل تا ساحل 0.3 کیلومتر و تا موزه ملی مالدیو 0.1 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Keneree Magu, 20191 Male City, Maldives
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 30 اتاق است.
  • امکانات هتل: امکانات باربیکیو، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، برگزاری تورهای غواصی-پیاده روی-موج سواری-ماهیگیری، مرکز تجاری، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، بوفه بچه ها، اینترنت بی سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی آی پی، اتاق های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فیلیپینی، هندی، انگلیسی)

هتل کانی گرند سی ویو (Kaani Grand Seaview)

هتل کانی گرند سی ویو هتلی مجلل در نزدیکی ساحل است که تنها با 1 دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل دسترسی داشته باشید. در این مجتمع ساحلی، بهترین خدمات برای مهمانان ارائه می شود و مهمانان در کنار چشم انداز ها مجذوب کننده و دیدنی از دریا، لحظات خاطره انگیزی را تجربه خواهند کرد.

اتاق های مدرن هتل دکوری با رنگ های خنثی دارند و با داشتن تراسی رو به دریا، چشم انداز فوق العاده ای را به مهمانان خود هدیه می دهند. استفاده از رنگ آبی در کنار رنگ های سفید و خاکی، رنگ و شکل دیگری به اتاق ها بخشیده است. همه اتاق ها در این مجموعه مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل در طبقه همکف هتل و رو به دریا غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. این هتل تورهای مهیج بسیاری را برای مهمانان خود برگزار می کند که شما می توانید در آن ها ثبت نام کنید و با هیجان بیشتری روزهای اقامت خود را سپری کنید.

  • آدرس: Aabaadhee Hingun Road, 08090 Maafushi, Maldives
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 56 اتاق است.
  • امکانات هتل: امکانات باربیکیو، مرکز تناسب اندام، مرکز سلامت و اسپا، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، برگزاری تورهای غواصی-پیاده روی-موج سواری-ماهیگیری، کتابخانه، بیلیارد، اتاق بازی، مرکز تجاری، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، بوفه بچه ها، اینترنت بی سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی آی پی، سوئیت ماه عسل، اتاق های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، هندی، انگلیسی)

هتل ویلامندو ریزورت (Vilamendhoo Island Resort & Spa)

مالدیو سرزمین جزیره ها و مقصدی برای تعطیلات و ماه عسل است و هتل های آن سفری رویایی را برای مهمانان خود رقم می زند. هتل ویلامندو ریزورت، تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریان خود می کند و این هتل از آن هتل هایی است که شما با ترک آن برای فضای فوق العاده و رویایی اش دلتنگ خواهید شد. برای تورهای خود و گردش در شهر، حتما به بخش تور این هتل سر بزنید، چون با کادری حرفه ای، راهنمایی لازم را به شما می کنند و اگر دوست داشتید تورهای متنوعی را به شما معرفی خواهند کرد.

اتاق ها و سوئیت های این هتل همه در مجاورت ساحل نیلی این منطقه هستند و شما هر موقع که دوست داشته باشید، در آب های زلال دریا می توانید شنا کنید. امکانات اتاق ها عالی و بی نقص است و با دکور مجذوب کننده و ساده ای که دارد، اقامت راحتی را برای شما فراهم می آورد. نورپردازی داخلی و خارجی اتاق ها بی نظیر است و در شب، محوطه خارجی اتاق ها با نورهایی که تعبیه شده است، در کنار صدای آرام موج ها آرامشی مثال نزدنی را به مهمانان خود هدیه می دهد.

این هتل تفریحات فوق العاده ای دارد؛ شما می توانید هم از استخر عمومی هتل استفاده کنید هم از استخری که در بعضی از سوئیت ها وجود دارد. بچه ها نیز می توانند از استخر مخصوص خودشان و زمین های بازی استفاده کنند. اگر دوست دراید که کمی در سکوت به تمرینات یوگا بپردازید، این هتل کلاس های عالی را با مربی حرفه ای برای یوگا برگزار می کند. هر گونه خدمات آرایشی و بهداشتی در این هتل برای مهمانان ارائه می شود. شما در ساحل می توانید از چترهای آفتابی و تخت ها و جایگاه های مخصوص استفاده کنید. اگر به ورزش های آبی علاقه دارید و دوست دارید کمی آدرنالین خون تان را افزایش دهید، می توانید با پرداخت هزینه در این تورها شرکت کنید و لحظات مهیجی را تجربه کنید.

این هتل شیک و زیبا دارای رستورانی زیبا است که شما به راحتی می توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید و فرصت این را بدست آورید که با غذاهای محلی در فضایی آرام با دکوری مجذوب کننده نیز آشنا شوید. حتما از نوشیدنی های تازه که در کافه یا کنار استخر سرو می شود تست کنید، طعم فوق العاده آن ها خستگی را از تن شما بیرون می کند.

  • آدرس: Vilamendhoo Island Resort & Spa, 20187 Dhangethi, Maldives
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 196 اتاق است.
  • امکانات هتل: امکانات باربیکیو، تراس، باغ، مرکز تناسب اندام، مرکز سلامت و اسپا، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، برگزاری تورهای غواصی-پیاده روی-موج سواری-ماهیگیری، کتابخانه، کلاس های یوگا، بیلیارد، اتاق بازی، مرکز تجاری، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، بوفه بچه ها، اینترنت بی سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی آی پی، سوئیت ماه عسل، اتاق های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، فرانسوی، آلمانی، روسی، انگلیسی)

هتل کوردو ایسلند ریزورت اند اسپا (Kuredu Island Resort & Spa)

سواحل سفید، آب های شفاف کریستالی و آفتاب طلایی و درخشان، از ویژگی های هتل کوردو ایسلند ریزورت اند اسپا مالدیو هستند که در جزیره زیبا و مسحورکننده Kuredu قرار گرفته است. از این هتل لوکس و مجلل هر چیزی را که برای یک اقامت فراموش نشدنی لازم دارید، برای شما بدون هیچ گونه نقصی فراهم می کند. در این هتل تحویل اتاق ها خیلی سریع انجام می گیرد و راهنمایان تور و هتل همه چیز را برای شما توضیح می دهند همه امکانات هتل را برای شما شفاف خواهند کرد تا شما به بهترین شکل ممکن از امکانات این هتل بهره مند شوید.

اتاق های هتل رو به دریا و دسترسی را به ساحل برای شما راحت کرده است. بعضی از اتاق ها دارای یک استخر خصوصی و وانی رو به دریا است که کسانی که دوست دارند در حریم شخصی خود شنا یا استراحت کنند، این گزینه برای آنان فراهم است. اتاق های ماه عسل در این هتل به بهترین شکل ممکن برای مهمانانی که به قصد سفر شیرین ماه عسل این هتل را برمی گزینند، حاضر می شود. بالکن اتاق ها، با جایگاه های مخصوص رو به چشم انداز چشم گیر دریا مبله شده اند تا مهمانان در این فضا با آرامش بیشتری استراحت کنند و از هوای فوق العاده این منطقه لذت ببرند. اینترنت بی سیم در تمام اتاق ها قابل دسترس است و یخچال، امکانات تهیه کردن چای و قهوه و بطری های آب معدنی رایگان برای مهمانان فراهم شده است.

استخر روبازی در این هتل وجود دارد که شنا کردن در آن حتما توصیه می شود. تورهای متنوعی در این هتل برگزار می شود که با پرداخت هزینه می توانید در آن ها شرکت کنید. شما می توانید از قدم زدن در باغ هتل لذت ببرید و اگر اهل باربیکیو هستید، می توانید با پرداخت اضافه بها از امکانات آن بهره مند شوید. باشگاه بدنسازی هتل دارای یک مربی خصوصی با تجهیزات حرفه ای است. هر چه از تفریحات این هتل بگوییم، باز هم کم است؛ باید خود به آنجا بروید تا از امکانات فوق العاده آن آگاه شوید.

رستوران و بار هتل با محصولات محلی بهترین سرویس ها را به مهمانان خود ارائه می دهند. صبحانه خود را می توانید در رستوران های متنوع هتل با بهترین محصولات فصلی میل کنید یا اگر دوست دارید، می توانید سفارش دهید که صبحانه را برای شما در اتاق سرو کنند.

  • آدرس: Kuredu Island Resort & Spa, 20187 Kuredu, Maldives
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 387 اتاق است.
  • امکانات هتل: امکانات باربیکیو، تراس، باغ، ساحل اختصاصی، مرکز تناسب اندام، مرکز سلامت و اسپا، ماساژ، استخر روباز، استخر بچه ها، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، برگزاری تورهای غواصی-پیاده روی-موج سواری-ماهیگیری، کتابخانه، کلاس های یوگا، بیلیارد، اتاق بازی، زمین بازی بچه ها، مرکز تجاری، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، بوفه بچه ها، اینترنت بی سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی آی پی، سوئیت ماه عسل، اتاق های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، فرانسوی، آلمانی، روسی، انگلیسی، اسپانیایی)

هتل مرو اسپا اند ریزورت (Meeru Island Resort & Spa)

هتل مرو اسپا اند ریزورت بواسطه آب های زیبا و کریستالی اقیانوس آرام فضایی خاص و رویایی را برای مهمانان خود فراهم می کند. این هتل اسکانی شیک و لوکس را در کنار امکانات خاص به مهمانان خود ارائه می دهد و با اینکه هتلی 4 ستاره است، اما با تجهیزات مدرن و دکوراسیون خاص و آرامش بخشی که دارد، خدمات عالی را به مهمانان خود ارائه می دهد و باعث شده است انتخاب بسیاری از گردشگران باشد.

افرادی که قصد اقامت در این هتل را دارند، می توانند از امکانات اسپا، ماساژ و استخر زیبا با چشم انداز رو به دریا بهره مند شوند و همچنین از دیگر امکانات آبی هتل و کلاس های یوگا و تورهای متنوعی که برگزار می شود، بهره مند شوند.

در این هتل، رستورانی فوق العاده با غذاهای لذیذ و منویی متنوع وجود دارد و غذاهای محلی، دریایی و آسیایی برای شما سرو می شود. شما می توانید از قبل، میزی را در فضای باز و رو به دریا با فضایی رمانتیک برای یک شام رویایی رزرو کنید. حتما از نوشیدنی هایی که به شما پیشنهاد می شود نیز استقبال کنید، مطمئنا طعم غذای شما را دلچسب تر خواهد کرد.

  • آدرس: Meeru Island Resort & Spa, 20187 Dhiffushi, Maldives
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 284 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، ساحل اختصاصی، مرکز تناسب اندام، مرکز سلامت و اسپا، ماساژ، استخر روباز، استخر بچه ها، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، برگزاری تورهای غواصی - پیاده روی - موج سواری - ماهیگیری، کتابخانه، کلاس های یوگا، بیلیارد، اتاق بازی، زمین بازی بچه ها، مرکز تجاری، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، بوفه بچه ها، اینترنت بی سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی آی پی، سوئیت ماه عسل، اتاق های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، فرانسوی، آلمانی، روسی، انگلیسی، اسپانیایی)

هتل پرل سندز (Pearl Sands of Maldives)

بسیاری از گردشگران علاقه دارند در هتلی اقامت داشته باشند که آرام و به دور از شلوغی و هیاهو باشد. هتل پرل سندز هتلی 4 ستاره و لوکس است که تعداد اتاق های کم آن نسبت به بسیاری از هتل ها منجر شده که آرامش بیشتری در آن حکمفرما باشد و برای کسانیکه دنبال چنین موقعیتی هستند، مناسب و ایده آل است. هر چیزی که از یک هتل مجلل انتظار دارید، در این هتل پیدا خواهید کرد.

اتاق های هتل با کفپوش چوبی و دکوری به همان رنگ مبله شده اند که مجذوب کنندهیت بسیاری دارد و پنجره هایی رو به محوطه هتل با چشم انداز زیبا دارد. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هستند.

صبحانه ای متنوع به سبک انگلیسی برای مهمانان در این هتل سرو می شود و مطمئنا از خوردن غذاهای محلی نیز در این هتل آرام لذت خواهید برد. این هتل به تفریحات مهمانان خود توجه بسیاری دارد و تورهای متنوعی را برای آنان در نظر گرفته است. همچنین شما می توانید در شب ها از موسیقی زنده که در هتل برگزار می شود، لذت ببرید.

  • آدرس: Huraa Island Male Atoll, 20002 Huraa, Maldives
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 32 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، ساحل اختصاصی، مرکز تناسب اندام، مرکز سلامت و اسپا، ماساژ، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، برگزاری تورهای غواصی - پیاده روی - موج سواری - ماهیگیری، موسیقی زنده، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی بچه ها، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، بوفه بچه ها، اینترنت بی سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی آی پی، سوئیت ماه عسل، اتاق های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، فرانسوی، آلمانی، روسی، انگلیسی، اسپانیایی، مالایی، هلندی)

هتل ایدا بیچ (Ithaa Beach Maldives)

اگر دوست دارید سفر شما رنگ و شکل محلی تر داشته باشد، اقامت در هتل ایدا بیچ را به شما توصیه می کنیم. هتلی با ساختار خاص و زیبا که تنها با 1 دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل دسترسی داشته باشید. اتاق هایتان در این هتل ساده اما دلباز و دوست داشتنی است و اقامت راحتی را برای شما فراهم می آورد. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی است.

هتلی با این ویژگی ها قطعا غذاهای محلی خوش طعمی را برای مهمانان خود حاضر می کند و اقامت را برای آنان لذت بخش تر می کند. تفریحات این هتل برای مهمانان خود متنوع است و شما می توانید در تورهای مختلف و کلاس های متنوعی که برگزار می شود، شرکت کنید و سفر را برای خود و همراهانتان مجذوب کننده تر کنید. در اوقات فراغت خود می توانید از مرکز ماساژ و خدمات آن بهره مند شوید یا ساعت ها روی جایگاه های آفتاب گیر به استراحت بپردازید.

  • آدرس: Garden, Kaafu Atoll, Guraidhoo, 08080 Guraidhoo, Maldives
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 4 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، ساحل اختصاصی، مرکز سلامت و اسپا، ماساژ، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، برگزاری تورهای غواصی - پیاده روی - موج سواری - ماهیگیری، موسیقی زنده، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی بچه ها، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، بوفه بچه ها، اینترنت بی سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات وی آی پی، سوئیت ماه عسل، اتاق های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، انگلیسی)

هتل آوه نچرال پارادایس (aaaVeee Natures Paradise)

هتل آوه نچرال پارادایس هتلی لوکس و مجلل در مالدیو است که هتلی زیبا با امکانات بی نظیر و مناسب برای تعطیلات است. شما در این هتل می توانید اقامتی فراموش نشدنی را با چشم انداز های خیره کننده از طلوع و غروب خورشید در کنار ساحلی با شن های نرم و درخشان تجربه کنید.

ویلاهای چوبی هتل دارای تراسی با مکان نشیمن مخصوص و جایگاه های آفتاب گیر با چشم اندازی زیبا از اقیانوس هند است. تمامی اتاق های هتل که دکوری زیبا با بهترین لوازم چوبی دارند، مجهز به تلویزیون، حمام با وان و دوش آب هستند. بعضی از سوئیت ها داخل خود استخری کوچک دارند که در شب ها برای استراحت مناسب است.

تفریحات مهیجی در این مجموعه در انتظار شما است و شما در این هتل می توانید غواصی کنید یا با شرکت در تورهای کشتی از غروب خورشید و جشن هایی که روی کشتی برگزار می شود، لذت ببرید. کسانی که در پی ورزش های پرهیجان هستند، می توانند اسکی روی آب و قایق های بادبانی را امتحان کنند و آدرنالین خون شان را افزایش دهند. دیگر امکانات تفریحی هتل شامل: یک استخر در فضای باز، سالن بدنسازی و زمین تنیس است. از قلم نیاندازید در تورهای گردشی نیز شرکت کنید.

این مجموعه نیز دارای رستوران ها و کافه ای بی نظیر است و انواع غذاهای بین المللی و محلی را در آن برای شما سرو می کنند؛ غذاهای دریایی با محصولات تازه نیز برای شما و علاقه مندان به این غذاها سرو می شود. دسرهای این هتل فوق العاده است و بار هتل با نوشیدنی های خنک و تازه از مهمانان خود پذیرایی می کند. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان سرو می شود؛ صبحانه ای که بسیار مهیج و متنوع با بهترین محصولات این منطقه تهیه می شود.

  • آدرس: Dhoores,, 20220 Dhaalu Atoll, Maldives
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 33 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، ساحل اختصاصی، مرکز سلامت و اسپا، ماساژ، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، برگزاری تورهای غواصی-پیاده روی-موج سواری-ماهیگیری، موسیقی زنده، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی بچه ها، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق.

هتل ردی بیج ریزورت (Reethi Beach Resort)

هتل ردی بیج ریزورت هتلی لوکس و شیک است که در جزیره Fonimagoodhoo قرار گرفته است؛ جزیره ای زیبا با آب های شفاف و ساحلی درخشان. این هتل نیز یکی از بهترین هتل های مالدیو است و می تواند از انتخاب های مناسب برای سفر به این شهر باشد.

اتاق ها و سوئیت های این هتل جادار و بزرگ است و تمام امکانات برای اقامتی بدون نقص و عالی تدارک دیده شده است. اتاق ها دارای کفپوش چوبی هستند و با دکوراسیونی زیبا با رنگ های آرامش بخش دکور شده اند. سوئیت ها چشم اندازی پانارومیک رو به اقیانوس دارند و شما می توانید در تراس اتاق خود به استراحت بپردازید و از این چشم انداز زیبا لذت ببرید. همه اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمامی با بهترین لوازم بهداشتی هستند.

رستوران های این مجموعه فوق العاده هستند و باید مزه آن ها را تست کنید. شما می توانید به هر کدام از رستوران های این هتل بروید و با توجه به ذائقه خود از غذاهای مختلف میل کنید. پیشنهاد می کنیم که از غذاهای دریایی و غذاهای گریل شده این هتل که با محصولات تازه تهیه می شود، تست کنید.

شما در این هتل زمان خالی نخواهید داشت؛ بهترین تفریحات و مهیج ترین آن ها برای شما ارائه می شود. از استخر روباز این هتل تا سالن بدنسازی همه و همه با بهترین امکانات برای مهمانان ارائه می شوند. حتما در تورهای ورزش های آبی به خصوص غواصی شرکت کنید؛ قطعا تجربه ای خواهد بود که تا مدت ها از آن یاد خواهید کرد.

  • آدرس: Fonimagoodhoo, 20215 Baa Atoll, Maldives
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 114 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، ساحل اختصاصی، مرکز سلامت و اسپا، ماساژ، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، برگزاری تورهای غواصی - پیاده روی - موج سواری - ماهیگیری، موسیقی زنده، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی بچه ها، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق.

هتل ولانا بیچ (Velana Beach Maldives)

هتل ولنا بیچ آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می کنیم. این هتل نیز همانند تمام هتل های نام برده مدرن بوده و اقامت در آن خاص و تکرارنشدنی است.

اتاق ها رو به دریا با چشم انداز ای فوق العاده هستند. لذت قدم زدن در دریای بلورین و کم عمق را شما در این مجموعه لمس خواهید کرد. همه اتاق ها با دکوری زیبا و با وسایل چوبی شیک مبله شده اند.

غذاهای مختلف و متنوعی از غذاهای دریایی، استیک ها و حتی غذاهای فست فودی در رستوران این هتل برای شما سرو می شود. شما می توانید غذای خود را در فضای باز و روی شن های نرم میل کنید.

اگر در پی آرامش بیشتر هستید و قصد دارید که کمی ریلکس کنید، به اتاق ماساژ بروید؛ شما از اتاق ماساژ که کفی شیشه ای دارد، می توانید کف دریا را ببنید. تفریحات متعددی در این مجموعه وجود دارد، از تفریحات و محافل شبانه گرفته تا برگزاری تورهای کشتی و تورهای ورزش های دریایی.

  • آدرس: Miskiyy Magu, Maafushi, 08090 Maafushi, Maldives
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 10 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، ساحل اختصاصی، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، برگزاری تورهای غواصی - پیاده روی - موج سواری - ماهیگیری، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق.

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل های 4 ستاره مالدیو بود؛ تلاش شد هتل هایی نام برده شود که در نوع خدمات و کیفیت بهترین باشد تا شما با خیال راحت تری هتل خود را انتخاب کنید. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید. شما می توانید به هر یک از این هتل ها که در این لیست به شما معرفی کردیم، در صفحه مربوط به هر هتل رای دهید و نظرات خود را بنویسید تا بقیه کاربران نیز با تجربیات شما آشنا شوند.

منبع: کجارو / booking.com

به "بهترین هتل های 4 ستاره مالدیو؛ هتل هایی در جزایر رویایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 4 ستاره مالدیو؛ هتل هایی در جزایر رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید