چطور رایگان سفر کنیم؟

به گزارش گفتگوی افروز، همواره هزینه های سفر یکی از عواملی است که برای خیلی ها جزیی از موانع بازدارنده به شمار میرود. اما اگر روزی متوجه شوید که رایگان هم می توانید سفر کنید، چه حسی خواهید داشت؟

چطور رایگان سفر کنیم؟

وقتی بدجور هوس سفر به سرتان می زند هم می تواند از بعضی جنبه ها خوب باشد و هم وحشتناک. هوس سفر کردن از این بابت خوب خواهد بود که شما می توانید جهانگردی کنید و با جهانی پیرامون خود آشنا شوید. زمانی هم وحشتناک می گردد که شما پولی برای رزرو هتل یا اقامت در مسافرخانه های مختلف و گردش نداشته باشید. خوشبختانه باید بگوییم که می توانید رایگان سفر کنید.

در اینجا به شما روش هایی می آموزیم که با استفاده از آنها بتوانید مفت و مجانی به سفر بروید. یادتان باشد برای تجربه سفر رایگان به هر جایی که می خواهید، کمی کار کردن و زحمت کشیدن ضروری است!

مبادله خدمت یا خدمت تهاتری

خب، حالا که هوس سفر نموده اید و پول سفر کردن را هم ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم روش مباله خدمت یا خدمت تهاتری را در پیش بگیرید. پیشنهادات گسترده ای مخصوصاً در امریکا وجود دارد که با انتخاب یک شغل شما می تواند در ازای انجام یک مسئولیت و کار جهانگردی کنید. مبادله خدمت معمولاً برای افراد 18 تا 30 سال در نظر گرفته می گردد. در هفته باید 25 تا 30 ساعت کار کنید تا به یک خانواده بومی و مقیم در نگهداری کودک، آشپزی یا اجرای دستورات یاری کنید. اگر شما هم در پی چنین مشاغلی هستید، در صورتی که بتوانید خانواده مناسبی برای خودتان پیدا کنید، می توانید علاوه بر کار کردن از دوران تعطیلات خود نیز با کشف جهان لذت ببرید و زبان تازهی یاد بگیرید. در بعضی موارد هم ممکن است هزینه مسافرت های هوایی شما برایتان رایگان گردد.

تدریس زبان انگلیسی در خارج

یکی از دوستان من، چند ماه پیش به بانکوک در تایلند سفر کرد تا زبان انگلیسی تدریس کند. چند ماه بعد، هم توانست با فرهنگ و هم با مردم تایلند آشنا گردد و علاوه بر این که توانست از آنها چیزهای تازهی یاد بگیرد، حسابی هم گردش کرد و خوش گذراند. او در اوقات فراغت و روزهای تعطیل، مدام به سفر می رود. خیلی از مردم دیگر هم مانند او عشق به سفر و تدریس را با هم ادغام نموده اند و از آن فرصتی برای پیدا کردن تجربیات تازه در کشوری متفاوت را یافته اند. ضروری است مدرک تافل برای تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (TEFL) داشته باشد که با مطالعه نیمه وقت به راحتی می توانید کسب کنید.

داوطلب شوید

اگر می خواهید رایگان سفر کنید، داوطلب شدن می تواند خیلی هم خوب باشد. بیشتر سازمان ها اغلب در ازای خدماتی که می خواهند فرد داوطلب برایشان انجام دهد هزینه های سفر او را به طور کامل متقبل می شوند. تدریس به بچه ها در روستاهای هند یا یاری با سالمندان در کامبوج از جمله خدماتی است که برای شما فرصتی می آفریند که هم کار کنید و هم رایگان دور جهان را بگردید.

منبع: فوت و فن

به "چطور رایگان سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور رایگان سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید