هتل های 5 ستاره در دبی، معرفی 17 هتل لوکس در این شهر

به گزارش گفتگوی افروز، اقامتی فراموش نشدنی و بی نظیر را در هتل های 5 ستاره در دبی تجربه کنید! همان طور که می دانید شهر دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگران و دنیاگرد های سراسر دنیا است که با ارائه لوکس ترین و باکیفیت ترین امکانات و خدمات، همه ساله پذیرای مهمانان بسیاری از کشورهای مختلف دنیا می باشد. این شهر، نه تنها از جنبه تفریحی و گردشگری رتبه بالایی در بین شهرهای دنیا کسب نموده است، بلکه از نظر تجاری و بیزینسی نیز مقصد بسیاری از افراد و علاقمندان، به شمار میرود و از همین رو، کسب اطلاع از انواع هتل های معتبر و باکیفیت دبی می تواند نقش مهمی را در بهبود فرایند تصمیم گیری انتخاب یک اقامتگاه مناسب برای مسافران این شهر دنیاگردی، ایفا نماید. اگر شما نیز علاقمند به شهر دبی و سفر به آن هستید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه خبرنگاران باشید تا در کنار هم به معرفی هتل های لوکس و 5 ستاره شهر دبی بپردازیم و امکانات هریک از آن ها را توضیح دهیم.

هتل های 5 ستاره در دبی، معرفی 17 هتل لوکس در این شهر

هتل های 5 ستاره در دبی | هتل Grand Cosmopolitan:

هتل 5 ستاره Grand Cosmopolitan که در 7.7 کیلومتری ساحل جمیرا دبی قرار گرفته است، از لوکس ترین و باکیفیت ترین هتل های دبی به شمار می رود که با ارائه 3 رستوران در محل، پارکینگ خصوصی رایگان، استخرهای روباز و مرکز تناسب اندام مجهز، اتاق های خانوادگی، زمین بازی بچه ها، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی، اقامتی بی نظیر را برای مهمانان خود رقم می زند. بعلاوه مهمانان هتل Grand Cosmopolitan می توانند از امکانات ویژه سونا بخار، بوفه صبحانه و تراس آفتاب گیر روی پشت بام در کنار کارکنان خوش برخورد لذت ببرند.

لوکیشن هتل Grand Cosmopolitan: این هتل در منطقه Al Barsha دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Grand Cosmopolitan از بین نظرات 2,554 کاربر و مهمان، امتیاز 9.1 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل Crowne Plaza:

هتل 5 ستاره Crowne Plaza که در نزدیکی تفرجگاه ساحلی دبی قرار گرفته است، دارای 5 رستوران و کافی شاپ مجلل، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و بار نوشیدنی می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی مانند اتاق های خانوادگی، تراس آفتاب گیر، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی، لذت سفری

تکرار نشدنی را برای مهمانان فراهم می آورد و با قرارگیری در یک موقعیت مکانی عالی در کنار تفرجگاه ساحلی دبی، دسترسی به مراکز اطراف را برای مسافران، آسان کرده است. بعلاوه مهمانان هتل Crowne Plaza می توانند از وعده های غذایی رستوران تایلندی هتل نیز لذت ببرند.

لوکیشن هتل Crowne Plaza: این هتل در تفرجگاه ساحلی دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Crowne Plaza از بین نظرات 1,472 کاربر و مهمان، امتیاز 9 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل های 5 ستاره در دبی | هتل Address Sky View:

هتل 5 ستاره Address Sky View که در 2.6 کیلومتری ساحل Mercato دبی واقع شده است ارائه دهنده امکاناتی مانند رستوران و کافی شاپ لوکس، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان و بار نوشیدنی می باشد. مهمانان هتل Address Sky View می توانند در کنار خدماتی مانند پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی، از استخر مجهز روی پشت بام و رستوران ها درجه یک این اقامتگاه نیز لذت ببرند.

لوکیشن هتل Address Sky View: این هتل در جاده شیخ زائد دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Address Sky View از بین نظرات 1,332 کاربر و مهمان، امتیاز 9.1 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل Grand Plaza Mövenpick:

هتل 5 ستاره Grand Plaza Mövenpick که در موقعیت مکانی 1.9 کیلومتری از ساحل Sufouh دبی قرار گرفته است، ارائه دهنده امکاناتی باکیفیت و لوکس مانند رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان، بار و سالن استراحت مشترک، به مهمانان و مسافران شهر دبی می باشد. مهمانان هتل 5 ستاره Grand Plaza Mövenpick می توانند در کنار بهره مندی از پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی، از بوفه صبحانه و استخر هتل نیز لذت ببرند.

لوکیشن هتل Grand Plaza Mövenpick: این هتل در ساحل دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Grand Plaza Mövenpick از بین نظرات 1,813 کاربر و مهمان، امتیاز 9.1 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل های 5 ستاره در دبی | هتل The St Regis:

هتل 5 ستاره The St Regis، دارای 9 نوع اتاق و 5 نوع سوئیت با مساحت 60 تا 305 متر مربع می باشد که هر کدام از آن ها دارای نور طبیعی و پنجره های سرتاسری هستند. مهمانان هتل می توانند در کنار منظرهی باشکوه از برج خلیفه و کانال آب دبی، از امکانات و خدمات لوکس این اقامتگاه بهره مند شوند.هر کدام از اتاق های هتل The St Regis، دارای مجموعه ای از امکانات رفاهی از جمله جدیدترین فناوری داخلی با پنل های لمسی برای روشنایی، کمد دیواری، گاوصندوق داخل اتاق، مینی بار و فضای نشیمن با تلویزیون صفحه تخت 48 اینچی، حمام های بزرگ دارای وان و دوش مستقل و امکانات رفاهی لوکس دیگر هستند.

لوکیشن هتل The St Regis: این هتل در منطقه Business Bay شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل The St Regis از بین نظرات 2,661 کاربر و مهمان، امتیاز 9 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل CITY WALK:

با اقامت در اتاق های بزرگ و مجهز هتل 5 ستاره CITY WALK که با دکوراسیون منحصر به فرد و معاصر، همراه با رنگ های خنثی تزیین شده اند، می توانید با فاصله گرفتن از تجملات و شلوغی های شهر دبی، اقامتی آرام و لذت بخش را تجربه نمایید. از جمله امکاناتی که هتل CITY WALK در اختیار مهمانان خود قرار می دهد می توان به حمام با سرامیک های مرمری، یک وان حمام مستقل و یک دوش مجزا که فضای مناسبی را برای استراحت و نظافت به وجود

می آورند، اشاره نمود. با قرار گیری هتل در یک موقعیت مکانی مناسب مهمانان این هتل می توانند به راحتی از رستوران های متعدد اطراف هتل و مرکز خرید دبی و جمیرا لذت ببرند.

لوکیشن هتل CITY WALK: این هتل در مرکز شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل CITY WALK، از بین نظرات 1086 کاربر و مهمان، امتیاز 9 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل های 5 ستاره در دبی | هتل Address Boulevard:

هتل 5 ستاره Address Boulevard با دسترسی مستقیم به مرکز تجاری دبی، خیابان مد و ایستگاه مترو، مکان ایده آل برای اقامت مهمانان و مسافرانی است که برای تفریح، تجارت یا خرید به شهر دبی سفر می نمایند. این هتل با ارائه سه استخر، منظرههای شگفت انگیزی از برج خلیفه و مرکز شهر دبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. از دیگر امکانات و خدمات این هتل لوکس می توان به سرویس اتاق، بوفه صبحانه و رستوران های مجلل اشاره نمود.

لوکیشن هتل Address Boulevard: این هتل در ناحیه جنوبی شهر دبی قرارگرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Address Boulevard از بین نظرات 2040 کاربر و مهمان، امتیاز 9.2 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل Taj:

هتل 5 ستاره تاج Taj دبی، به عنوان یکی از محبوب ترین اقامتگاه های مدرن و مجلل شهر دبی به شمار می رود. همه اتاق های هتل Taj دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، مینی بار نوشیدنی، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، حمام مرمری با دوش و 2 سینک ظرف شویی هستند. هتل Taj یک مکان دوست داشتنی، ارزان و بسیار مجهز در قلب شهر دبی می باشد.

لوکیشن هتل Taj: این هتل در منطقه Business Bay شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Taj، از بین نظرات 5,346 کاربر و مهمان، امتیاز 9 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل های 5 ستاره در دبی | هتل Oberoi:

هتل 5 ستاره Oberoi دبی یک هتل لوکس به سبک معاصر و مدرن در دبی می باشد. این هتل که به علت کیفیت بالای امکانات و خدمات ارائه شده به مهمانان خود در سطح بین المللی تحسین شده است، منظرهی عالی از برج خلیفه و مرکز شهر دبی را برای مهمانان به ارمغان می آورد. مهمانان هتل Oberoi می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه، اتاق ها بزرگ و مجهز، باشگاه و استخرهای آن نیز بهره مند شوند.

لوکیشن هتل Oberoi: این هتل در منطقه Business Bay شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Oberoi از بین نظرات 2,423 کاربر و مهمان، امتیاز 9 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل Address Dubai Marina:

هتل 5 ستاره Address Dubai Marina که در نزدیکی تفرجگاه ساحلی دبی واقع شده است، با ارائه اتاق ها و سوییت های مدرن که با مبلمان چوبی و تهویه مطبوع مجهز شده اند، پذیرای مهمانان سراسر دنیا می باشد. همه اتاق های Address Dubai Marina دارای وای فای رایگان، دستگاه های چای و

قهوه ساز، مینی بار نوشیدنی، دستگاه های اتصال iPod و تلویزیون صفحه تخت هستند.

لوکیشن هتل Address Dubai Marina: این هتل در تفرجگاه ساحلی دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Address Dubai Marina از بین نظرات 2,517 کاربر و مهمان، امتیاز 9.3 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل های 5 ستاره در دبی | هتل Grosvenor House:

هتل 5 ستاره Grosvenor House که در مجاورت تفرجگاه ساحلی شهر دبی قرار گرفته است، یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های این شهر به شمار می رود. این هتل در 17.8 کیلومتری از مرکز شهر دبی قرار گرفته است و منظره پانورامای شگفت انگیزی از ساحل و منظره ها اطراف شهر دبی را برای مهمانان به ارمغان آورده است. هتل Grosvenor House مانند بسیاری از هتل های 5 ستاره دبی، خدماتی لوکس و باکیفیت از جمله استخر روباز، وای فای رایگان، طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی ها و خدمات پیشخدمت شخصی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

لوکیشن هتل Grosvenor House: این هتل در تفرجگاه ساحلی دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Grosvenor House از بین نظرات 1,376 کاربر و مهمان، امتیاز 9.3 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل The Dubai EDITION:

هتل 5 ستاره The Dubai EDITION با قرارگیری در یک موقعیت مکانی تنها 500 متر از فواره دبی فاصله دارد و مهمانان این هتل می توانند به راحتی به مراکز تفریحی مانند دبی مال، برج خلیفه و مرکز خرید سیتی واک، دسترسی داشته باشند.

لوکیشن هتل The Dubai EDITION: این هتل در جنوب شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل The Dubai EDITION از بین نظرات 1,472 کاربر و مهمان، امتیاز 9.1 از 26 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل های 5 ستاره در دبی | هتل Grand Hyatt Dubai:

هتل 5 ستاره Grand Hyatt Dubai که 6.7 کیلومتر از مرکز دبی فاصله دارد، در باغ های نزدیک به جاده شلوغ شیخ زائد واقع شده است. این هتل با ارائه امکاناتی مانند، 3 استخر روباز و 1 استخر سرپوشیده و 13 مکان غذاخوری و تفریح، از برترین هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود.

لوکیشن هتل Grand Hyatt Dubai: این هتل در منطقه شیخ زائد دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Grand Hyatt Dubai از بین نظرات 7509 کاربر و مهمان، امتیاز 8.9 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح بسیار خوب کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل Jumeirah Emirates Towers:

هتل 5 ستاره Jumeirah Emirates Towers که تنها چند دقیقه با ماشین تا مرکز تجاری دبی فاصله دارد را می توان یکی از مجلل ترین و مدرن ترین هتل های 5 ستاره دبی بشمار آورد. این هتل در 2.7 کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته است و سالانه پذیرای مهمانان و مسافران سراسر دنیا می باشد.

لوکیشن هتل Jumeirah Emirates Towers: این هتل در منطقه شیخ زائد دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Jumeirah Emirates Towers از بین نظرات 2016 کاربر و مهمان، امتیاز 9.2 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل های 5 ستاره در دبی | هتل Golden Sands:

هتل 5 ستاره Golden Sands همراه با ارائه یک استخر و بار نوشیدنی روی پشت بام همراه با منظرهی پانوراما از نهر دبی و منظره شهر و دریای عرب، یک هتل 5 ستاره ایده آل به شمار میرود. این هتل در فاصله 8.5 کیلومتری از مرکز دبی قرار گرفته است.

لوکیشن هتل Golden Sands: این هتل در منطقه دیره شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Golden Sands از بین نظرات 314 کاربر و مهمان، امتیاز 9.1 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل Waldorf Astoria:

هتل 5 ستاره Waldorf Astoria که به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی شناخته می گردد، در فاصله 2 کیلومتری از مرکز شهر دبی واقع شده است و اقامتی بی نظیر برای سفرهای تفریحی و تجاری مهمانان خود به ارمغان می آورد. هتل Waldorf Astoria در 3 کیلومتری ساحل Mercato، اقامتگاهی مجلل به همراه رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام را به مهمانان ارائه می دهد.

لوکیشن هتل Waldorf Astoria: این هتل در مرکز اقتصادی بین المللی شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Waldorf Astoria از بین نظرات 505 کاربر و مهمان، امتیاز 9.4 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

هتل های 5 ستاره در دبی | هتل Th8 Palm :

هتل 5 ستاره Th8 Palm با قرارگیری در فاصله 18.4 کیلومتری از مرکز شهر دبی، با امکاناتی پیشرفته از جمله رستوران های لوکس، پارکینگ خصوصی رایگان و استخرهای مجهز پذیرای مهمانان سراسر دنیا می باشد. هتل Th8 Palm به عنوان یکی از محبوب ترین هتل های 5 ستاره دبی شناخته می گردد که در منطقه جمیرا و روبروی ساحل واقع شده است.

لوکیشن هتل Th8 Palm: این هتل در منطقه Jumeirah شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره دبی: هتل Th8 Palm از بین نظرات 40 کاربر و مهمان، امتیاز 9 از 10 امتیاز را دریافت کرده است که نشان دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده می باشد.

منبع: الی گشت

به "هتل های 5 ستاره در دبی، معرفی 17 هتل لوکس در این شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های 5 ستاره در دبی، معرفی 17 هتل لوکس در این شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید