افشای مشخصات گوشی میان رده سامسونگ گلکسی F23

به گزارش گفتگوی افروز، مشخصات کلیدی گوشی Samsung Galaxy F23 5G در فهرست پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است. شماره مدل سامسونگ گلکسی F23 در این فهرست SM-E236B می باشد.

افشای مشخصات گوشی میان رده سامسونگ گلکسی F23

به گزارش گفتگوی افروز، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اف 23 از تراشه Snapdragon 765G، سیستم عامل اندروید 12 و 6 گیگابایت رم بهره می برد. سامسونگ گلکسی F23 5G با عرضه در بازار هند جانشین گلکسی F22 خواهد شد.

سامسونگ گلکسی F23 5G آینده اخیراً در وبسایت بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. در این وبسایت می توان مشخصات کلیدی و عملکرد این گوشی هوشمند را مشاهده کرد. این مدل تازه جانشین گلکسی F22 خواهد شد که در ژوئیه 2021 در بازار هند عرضه شده بود. همانطور که قبلا هم گزارش داده بودیم، گوشی گلکسی F22 پس از عرضه در بازار خیلی زود به یک دستگاه میان رده محبوب با صفحه نمایش رضایت بخش و عمر باتری طولانی تبدیل شد.

همان طور که از نامش پیداست، گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G پس از عرضه در امسال میلادی، جایگزین گوشی گلکسی اف 22 خواهد شد. البته این احتمال نیز وجود دارد که این گوشی هوشمند به جای گوشی هوشمند گلکسی سری M با نام Samsung Galaxy M23 عرضه گردد. در ادامه نگاهی به مشخصات گوشی آینده سامسونگ گلکسی F23 5G می اندازیم. این اطلاعات به وسیله لیست منتشرشده بنچمارک Geekbench به دست ما رسیده است.

گوشی Samsung Galaxy F23 5G با شماره مدل SM-E236B در بنچمارک Geekbench لیست شده است. این گوشی هوشمند، طبق گفته بنچمارک Geekbench، دارای تراشه Qualcomm Snapdragon ‘Lito است. همان گونه که می دانیم نام Lito در واقع نام رمز چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 765 جی با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. این لیست نشان می دهد که چیپست اسنپدراگون 765 جی با 6 گیگابایت رم جفت می گردد. گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G بر اساس لیست بنچمارک Geekbench روی اندروید 12 که به وسیله پوسته OneUI سفارشی شده است، اجرا خواهد شد.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G هنوز در منابع دیگر دیده نشده و متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص این دستگاه در دست نیست. اما می توان انتظار داشت این دستگاه در زمان راه اندازی در بیش از یک نسخه با پیکربندی حافظه مختلف موجود باشد.

اطلاعات ذکر شده اولین نگاه اجمالی به این دستگاه بود و البته انتظار داریم در هفته های آینده باز هم جزئیات بیشتری به وسیله بنچمارک ها، پایگاه های داده، افشاگران دنیای فناوری و خود سامسونگ به صورت آنلاین منتشر گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی میان رده سامسونگ گلکسی F23" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی میان رده سامسونگ گلکسی F23"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید