هدیه دادن آیفون 3 میلیارد تومانی برای ولنتاین!

به گزارش گفتگوی افروز، مدل محدود و بسیار ویژه آیفون 15 پرو با روکش طلا و الماس رونمایی شد. این گوشی قیمت سرسام آوری دارد.

هدیه دادن آیفون 3 میلیارد تومانی برای ولنتاین!

به گزارش خبرگزاری گفتگوی افروز ، شرکت Caviar که به سفارشی سازی محصولات اپل و سامسونگ معروفیت دارد، چند محصول منحصربه فرد را به مناسبت روز ولنتاین رونمایی نموده است. در بیانیه ای رسمی، کاویار مدل های ویژه باغ عدن آیفون 15 پرو را به نمایش گذاشت. برجسته ترین نسخه این مجموعه مدل Panther Gold 18K آیفون 15 پرو مکس است که با قیمت 60,350 دلار (حدود 3 میلیارد تومان) گران ترین نسخه محسوب می گردد.

بر اساس گزارش زومیت، ویژگی منحصربه فرد پنتر گلد بدنه طلای 18 عیار و نقش برجسته آن با طرح پلنگ است که با 159 الماس سیاه تزیین شده است. سری باغ عدن شامل پنج مدل آیفون 15 پرو است که هرکدام با مواد اولیه گران قیمت، ازجمله الماس و سنگ های قیمتی و کریستال های سواروسکی تزیین شده اند. هدف این مجموعه ارتقای آیفون به جایگاه جواهرات گران قیمت و یادآور سری Panthere برند کارتیه است.

مدل Bird of Paradise

مدل Wonderful Orchid

مدل Bird of Paradise از روکش طلای 24 عیار و 139 کریستال سواروسکی بهره می برد. مدل Wonderful Orchid ترکیبی از پوست گوساله قرمز، روکش طلای 24 عیار، 9 الماس و روکش میناکاری شده است. مدل Lovely Butterfly نیز از پوست گوساله سفید و 35 الماس و روکش طلای 24 عیار برای تکمیل ظاهر مجلل خود استفاده می نماید.

مدل Lovely Butterflies

مدل Mystical Panther

سایر مدل های این مجموعه با قیمت های مقرون به صرفه تر از مدل Panther Gold 18K عرضه می شوند. قیمت گوشی آیفون 15 پرو مدل Wonderful Orchid از 9,630 دلار آغاز می گردد. هر محصولی از مجموعه باغ عدن همراه با ایرتگی به شکل قلب عرضه می گردد که می توان آن را جداگانه و به عنوان اکسسوری مد برای کیف نیز خرید. کالکشن باغ عدن نسخه های محدودی دارد و مدل پنتر گلد، تنها در تعداد 14 دستگاه عرضه می گردد. سایر مدل ها هرکدام به 99 دستگاه محدود هستند.

کاویار که تا به امروز بارها خبرساز شده، قبلاً چندین محصول متمایز را روانه بازار نموده است. این محصولات شامل گلکسی اس 24 اولترا سفارشی با ساعت مکانیکی و اژدهای طلای 24 عیار و مدلی از آیفون 15 پرو 9000 دلاری است که به عنوان بخشی از مجموعه Versus با نماد وایکینگ پوشانده شده است. کاویار قاب محافظ جدیدی نیز برای گوشی اپل عرضه نموده است که فناوری سازگار با محیط زیست را با ظاهر تجملی ترکیب می نماید.

58323

منبع: خبرآنلاین

به "هدیه دادن آیفون 3 میلیارد تومانی برای ولنتاین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه دادن آیفون 3 میلیارد تومانی برای ولنتاین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید