20 گجت جذاب و کاربردی که هرگز قبلا ندیده اید

به گزارش گفتگوی افروز، همه ما عاشق گجت های خلاقانه و کاربردی هستیم. گجت هایی که زندگی را برای ما ساده تر، جذاب تر، هوشمندتر و سرگرم کننده تر می کنند.

20 گجت جذاب و کاربردی که هرگز قبلا ندیده اید

تعداد این گجت ها در جهان کم نیست و هرچقدر با آن ها آشنا باشیم؛ باز هم گروهی از گجت های جذاب هستند که ما ازشان خبری نداریم یا هرگز آن ها را ندیدیم.

مهم تر اینکه این گجت ها کارهایی برای ما می کنند که شاید سال ها آرزو داشتیم ابزار و وسیله ای بود که آن کار را انجام بدهد. هر سال، تعدادی گجت جدید با فناوری های پیشرفته تر معرفی می شوند تا عادت های جدیدی در زندگی ما پدید بیاورند.

شاید هیچ گاه تصور نمی کردیم مانیتور خمیده یا گوشی تاشو داشته باشیم ولی در سال 2020 این گجت ها دیگر عادی شدند و به وفور در کار و زندگی ما دیده می شوند.

با ما همراه باشید تا 20 گجت جذاب و کاربردی که احتمالا هرگز ندیده اید یا درباره شان چیزی نخواندید را کشف و به شما معرفی کنیم. مطمئن هستم با دیدن برخی از این گجت ها ذوق زده می شوید و به دنبال خریدشان خواهید رفت:

گیره نگهدارنده وسایل به لپ تاپ

اگر می خواهید گوشی موبایل، هارددیسک اکسترنال، مودم یا هر چیز دیگری را به بدنه لپ تاپ وصل کنید تا روی زمین و میز نباشد و به راحتی با لپ تاپ جابه جا شود؛ گجت DriveSlide Laptop Attachment را بخرید.

این گجت از مکانیزم Lock و Key استفاده می کند تا اجازه دهد هر وسیله خارجی به لپ تاپ بچسبد.

تمیزکننده لباس اتوماتیک سامسونگ

مدت ها است سامسونگ دستگاه AirDresser را عرضه کرده و حتی چندین مدل از آن وارد بازار شده است. AirDresser کمک می کند بدون صرف وقت همیشه لباس هایی تمیز و آماده داشته باشید.

این گجت تا 99 درصد گردوغبار و ذرات دیگر نشسته روی لباس ها را در مدت زمانی 25 دقیقه ای پاک می کند.

چاپگر دستی برای هر سطحی

با Handjet EBS-260 روی هر سطحی از چوب و فلز و سیمان و پلاستیک گرفته تا وسایل و سطوحی که تصور نمی کنید؛ متن و تصاویری با جزئیات کامل چاپ کنید. متن و جزئیات آن را از طریق یک صفحه لمسی تنظیم و به این چاپگر دستی خواهید داد.

مسدودکننده الکسای آمازون

اگر می خواهید دستیار دیجیتالی الکسای آمازون مکالمات و صحبت های خصوصی شما در خانه را شنود کند؛ باز هم یک گجت به نام Alexagate Amazon Alexa Blocker برایش عرضه شده است. این گجت را در بالای بلندگوی آمازون اکو قرار دهید تا میکروفون آن را مسدود کند. با سه بار دست زدن به این گجت به طور اتوماتیک روشن و خاموش می شود.

ربات تحویل بار

ربات ها وارد زندگی ما شدند و هر روز نقش پررنگ تری دارند. یکی از ربات هایی که احتمالا تا چند سال دیگر برایمان عادی می شود؛ ربات کوچک انسان نمای Digit Bipedal Robot برای تحویل بار از ماشین به آدرس خانه ها است. این ربات با استفاده از فناوری LiDAR و دیگر سنسورها می تواند محیط و آدرس مقصد را شناسایی و بسته را تحویل دهد.

ارسال پیام عشق خلاقانه

زیبا است و به روشی بسیار خلاقانه و غافل گیرکننده می تواند پیام محبت آمیز و عاشقانه شما را به دیگران برساند. کافی است کلید قلب مانند روی جعبه Lovebox Modern Love Note Messenger را فشار دهید تا کمی بچرخد و درب جعبه باز شود و پیام شما را نشان دهد.

خنک کننده قابل حمل

خنک کننده های قابل حمل در سال های اخیر رو به افزایش هستند و Cool Human Hands-Free Portable Body Cooler یکی از بهترین های آن ها است. این گجت را به کمربند و شلوار خود بسته تا هوای خنکی در زیر پیراهن حس کنید.

مانیتور شفاف شیائومی

چند روز پیش، اولین تلویزیون کاملا شفاف جهان از شیائومی را معرفی کردیم اما این شرکت چینی یک مانیتور شفاف گیمینگ هم به نام Mi TV LUX دارد. این مانیتور وقتی خاموش است مانند یک شیشه عمل می کند و وقتی روشن است؛ انگار تصویری معلق در هوا نمایش داده شده است.

گیم پد موبایل ریزر

اگر بازی روی موبایل هستید؛ مهم نیست یک دستگاه اندرویدی یا آیفون دارید؛ چون Razer Kishi Mobile Gamepad یک گیم پد استاندارد و یونیورسال برای هر گوشی موبایل است تا بتوانید راحت تر در هر مکانی بازی کنید. دارای درگاه های USB-C و لایتنینگ اپل است تا هیچ تاخیری را تجربه نکنید.

کمک به یادآوری و دیدن

گجت Studio Fantasio FAMILIA Human Connection برای افرادی است که کمی فراموش کار هستند یا مشکل بینایی دارند. به شما یادآوری می کند سر ساعت قرص هایتان را بخورید یا به شما در بهتر دیدن کمک می کند.

کاشی هایی مغناطیسی و روشنایی

کاشی ها و باکس های POLYGON در این مدت غوغا کردند و ویدیوهای آن ها بارها در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است. کاشی هایی که می توانید آن ها را به هم بچسبانید تا به هر شکلی دربیایند و بعد وقتی به هم می چسبند؛ روشن می شوند. بهترین گجت برای افزایش خلاقیت و جلوه بصری در هر مکانی که دوست دارید تا با لمس دست شما روشن و خاموش شوند.

بند ساعت برای ژست های حرکتی

شاید ساعت های هوشمند به اندازه کافی هوشمند باشند ولی قطعا بندهای آن ها این طور نیستند و هیچ کاری نمی کنند. گجت Mudra Band Gesture Control Strap کمک می کند چند ژست حرکتی را به ساعت اپل واچ اضافه کنید تا راحت تر تماس را مدیریت کرده و از موسیقی لذت ببرید. می توانید با ژست حرکتی اعلان ها را دریافت کنید بدون اینکه نیازی باشد دست از کار بکشید.

رادیویی برای کل جهان

با Palomar CityRadio Worldwide Music Box به طور زنده رادیوهای 18 شهر جهان را گوش کنید. کافی است کلید نام شهری که می خواهید به صدای رادیوی آن گوش دهید را لمس کنید تا شروع به پخش کند.

سگ هوشمند سونی

وقتی وارد خانه می شوید؛ ربات aibo Intelligent Dog Robot Pet دقیقا مانند یک سگ واقعی به شما واکنش نشان می دهد و سلام می کند. می توانید این ربات سگ هوشمند را آموزش دهید و عادت روزانه ای برایش برنامه ریزی کنید. حتی می توانید به او بیسکویت بدهید.

دیوار تعاملی برای نمایشگاه

یک گجت بسیار جالب و خلاقانه برای نمایشگاه ها، کنفرانس ها، سمینارها و مکان هایی است که می خواهید توجه بازدیدکننده را جلب کرده و وادار به واکنش و تعامل کنید. این دیوار تعاملی دارای کلیدها و آیکون هایی است که قابل برنامه ریزی هستند و هریک می تواند به سنسور لمسی وصل شود. اندازه این دیوار 10 مترمربع با 12 نقطه لمسی است.

مانیتور خمیده بازی سامسونگ

یکی از خمیده ترین صفحه نمایش های جهان برای بازی است. سامسونگ Odyssey G9 به معنای واقعی شما را وارد خیال و رویا می کند و جهانی تازه ای از گیمینگ را با آن تجربه خواهید کرد. 49 اینچی و بزرگ ترین مانیتور خمیده 1000R سامسونگ است.

لامپ آکاردئون هوشمند

می توانید این لامپ روشنایی را خم کنید، 180 و 360 درجه باز کنید یا به اشکال مختلفی دربیاورید و در مکانی که دوست دارید چند ساعتی روشن باشد و بعد آن را جمع کنید و با خود ببرید. لامپ Gingko Smart Accordion Lamp Collapsible Light دقیقا شبیه آکاردئون است و در ساختش از آن الهام گرفته شده است.

دستگاه ضبط پوشیدنی

با NavVis VLX می توانید به سرعت محیط اطراف خود را اسکن کنید. از دو سنسور چند لایه LiDAR با قابلیت اندازه گیری سه بعدی برخوردار است تا اجسام و محیط را در اندازه واقعی اسکن و بعد ضبط کند. یک نمونه مشابه این دستگاه را کارمندان گوگل برای توسعه نقشه های واقعیت افزوده گوگل استفاده می کنند.

باغبانی در آینده

Rotofarm Architectural Soil-Free Circular Farm را می توان نمادی از باغبانی در آینده دانست. این گجت به شما اجازه می دهد انواع خوراکی ها و گیاهان آپارتمانی را درون محیطی با وزن صفر پرورش دهید.

بلندگوی شن و ماسه

بلندگوی DEEPTIME Spirula 3D از شن و ماسه ساخته شده است و یکی از خلاقانه ترین طراحی های جهان را دارد. با چاپگرهای سه بعدی ساخته شده و تجربه موسیقی شما را وارد سطح جدیدی می کند. چون باعث می شود موسیقی را به صورت ارگونومیک با گوش بشنوید.

منبع

منبع: یک پزشک

به "20 گجت جذاب و کاربردی که هرگز قبلا ندیده اید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 گجت جذاب و کاربردی که هرگز قبلا ندیده اید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید