بازیکنانم جنگیدند اما کافی نبود

به گزارش گفتگوی افروز، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران مغلوب تیم هورسان رامسر شد.

بازیکنانم جنگیدند اما کافی نبود

علیرضا طلوع کیان پس از شکست تیمش مقابل هورسان رامسر گفت: به تیم هورسان تبریک می گویم، بازیکنانم جنگیدند اما کافی نبود. در بازی کم اشتباه هورسان و در روزی که دو بازیکن خارجی آنها بد نبودند، تاکتیک های ما جواب نداد، تمرکزمان این بود تا پشت خط زن این تیم را از کار بیندازیم اما برای نخستین بار رنجبر استثنایی بازی کرد.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: رنجبر در این بازی چیزی حدود 17 امتیاز کسب کرد و این نقطه قوت آنها بود، با توجه به اینکه ما در سرویس نیز ضعیف عمل کردیم، تمام کوشش خود را می کنیم تا روز به روز بهتر شویم، تمرکزمان بر روی حمله و دفاع است.

وی درباره شرایط تیم پیکان و اینکه هنوز این تیم نتوانسته توقعات را برآورده کند، گفت: با توجه به سیاست های کلان مدیریت باشگاه، بازیکنان جذب می شوند. ما نیز کوشش می کنیم با توجه به ابزار که همان بازیکنان است، بهترین عملکرد را داشته باشیم. طبیعی است که کار کمی سخت است. تقریباً هفت تیم بالای جدول معین هستند و حدود پنج تیم برای عنوان هشتمی کوشش می نمایند. ما نیز کوشش خود را خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکنانم جنگیدند اما کافی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنانم جنگیدند اما کافی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید