بتلفیلد 2042 یکی از بدترین امتیازهای تاریخ استیم را دریافت کرده است

به گزارش گفتگوی افروز، برخلاف بررسی های اندکی که در زمان دسترسی زودهنگام بازی بتلفیلد 2042 (Battlefield 2042) منتشر شده بود و از بعضی از بخش های بازی از جمله بخش پورتال تعریف زیادی کرده بودند، با آمدن نقدهای بیشتر و البته تجربه بازی از طریق مخاطبان، واکنش ها به این اثر و مسائل فنی اش بسیار منفی شد. بازی بتلفیلد 2042 در حال حاضر یکی از بازی هایی است که در استیم بیشترین نقد و بررسی منفی و یکی از بدترین امتیازها را دریافت کرده است.

بتلفیلد 2042 یکی از بدترین امتیازهای تاریخ استیم را دریافت کرده است

از بین 31 هزار نقدی که از سوی کاربران برای این بازی در فروشگاه دیجیتال ولو یعنی استیم وجود دارد، اغلب آن ها منفی است. در واقع، فقط چیزی کمتر از 10 هزار نقد مثبت از سوی کاربران برای این بازی ثبت شده است.

این فقط یکی از بدترین عملکردهای سری بتلفیلد یا یکی از بدترین عملکردها در میان بازی های حال حاضر نیست بلکه طبق آمار Steam250، بتلفیلد 2042 در میان لیست بدترین بازی های تاریخ استیم از نظر امتیاز کاربران قرار گرفته است. این نشان می دهد هر چقدر هم بخش هایی مثل پورتال لذت بخش باشند، اما مسائل فنی بازی آن را برای بازیکنان غیرقابل تحمل کرده است. بر اساس این لیست، فقط بازی های GASP، Identity، Spacebase DF-9، Kinetic Void، Uriels Chasm، Uriels Chasm و البته بازی e-Football که در همین سال جاری از طریق کونامی منتشر شد، عملکرد بدتری نسبت به بتلفیلد 2042 داشته اند.

یکی از کاربران شاکی از بازی به صورت کوتاه نوشته است: این یک عرضه غیرقابل قبول برای یک بازی بزرگ و پرهزینه است. مایه شرمساری است.

کاربر دیگری در بررسی کوتاه خوب از بازی بیان کرده: من همه بازی های سری بتلفیلد در کامپیوتر را از زمان BF1942 تا به حال بازی کرده ام و با اطمینان می توانم بگویم که این بدترین قسمت سری تا به امروز است. مسائل بازی بی سرانجام هستند.

از آنجایی که غالب انتقادها به خاطر مسائل فراوان فنی و باگ های بسیار بازی هستند، استودیو دایس (DICE) قبل از انتشار بازی در تلاشی برای رفع مسائل بزرگ و اساسی بازی یک آپدیت بهینه سازی را برای بتلفیلد 2042 منتشر کرد و دو آپدیت دیگر نیز برای عرضه در یک ماه آینده برنامه ریزی شده است.

مارتین رابینسون در سایت یوروگیمر در مقاله ای که هفته پیش منتشر شده بود، نوشته است: بتلفیلد به کمی هرج ومرج عادت کرده است؛ به هر حال این مسأله در هسته این سری و لحظات دیوانه واری که در محیط سندباکسش آن را از سایر بازی های تیراندازی متمایز می کند، وجود دارد. اما بی نظمی و هرج ومرج در بتلفیلد 2042 بسیار خسته کننده و آزاردهنده تر از چیزی بوده که انتظار می رفت.

او ادامه می دهد: از زمانی که بتلفیلد 2042 در روز جمعه در دسترس قرار گرفت، من با خروج های ناگهانی از بازی، مسائل سرور و شب های کاملی روبرو شده ام که عملا اوضاع به حدی بد است که اثر قابل بازی نیست. این یک بتلفیلد دیگر است که در زمان عرضه با چنین شرایط و مسائلی دیده می شود و ما را به یاد شروع بدنام بتلفیلد 4 در زمان عرضه می اندازد. با این حال، با توجه به تجربه شخصی من در ایکس باکس سری ایکس، در این قسمت اوضاع به طور قابل توجهی بدتر است.

چنین حجم زیادی از مسائل فنی و باگ های عجیب وغریب که بازی را برای بسیاری غیرقابل تحمل کرده، فقط می تواند نشان دهنده این باشد که شرکت الکترونیک آرتس و استودیو دایس مجبور شده اند که برای رساندن بازی به سال جاری در فرایند توسعه بازی تعجیل کنند و بدون توجه به ارزیابی کیفی و مسائل اثر، آن را منتشر کنند. این اثری است که به گواه بسیاری چندین ماه بعد با آپدیت ها مختلف می تواند شرایط بهتری پیدا کند. پس اگر می خواهید تجربه بهتری را از بتلفیلد 2042 داشته باشید، بهتر است در حال حاضر برای خرید آن عجله نکنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "بتلفیلد 2042 یکی از بدترین امتیازهای تاریخ استیم را دریافت کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتلفیلد 2042 یکی از بدترین امتیازهای تاریخ استیم را دریافت کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید