برنامه ناپلی ها برای جشن قهرمانی

به گزارش گفتگوی افروز، بر اساس اطلاعات دریافتی از جلسه امروز در شهر ناپل، قهرمانی ناپولی در سری آ دو بار جشن گرفته خواهد شد.

برنامه ناپلی ها برای جشن قهرمانی

به گزارش گروه ورزشی گفتگوی افروز، نمایندگان باشگاه ناپولی در یک جلسه مشترک با شهردار ناپل، اعضای وزارت کشور و مقامات پلیس محلی در خصوص برنامه های خود برای جشن قریب الوقوع قهرمانی اسکودتو حضور یافتند.

در این جلسه نسبت به برگزاری دو جشن در دو زمان متفاوت بحث شد. جشن اول یک جشن خودجوش بلافاصله بعد از مسجل شدن قهرمانی خواهد بود که هنوز زمان آن معین نیست. جشن دوم نیز در انتها فصل و ماه ژوئن برگزار می گردد.

ناپولی در صورت پیروزی در 4 بازی آینده می تواند قهرمانی خود در سری آ را قطعی کند. در این صورت جشن قهرمانی اول روز سوم می (13 اردیبهشت) پس از بازگشت از بازی خارج از خانه مقابل اودینزه برگزار خواهد شد.

بعد از آن نیز قرار است یک جشن رسمی در انتها فصل (ماه ژوئن) برگزار گردد که از دیه گو مارادونا میزبان آن و به دیگر مکان های شهر منتقل خواهد شد. مکان های تاریخی شهر و مراکز اصلی شهر ناپل میزبان این جشن خواهند بود.

ناپولی اولین قهرمانی خود بعد از 33 سال را جشن خواهد گرفت و با توجه به اینکه انتظار می رود جمعیت انبوهی این موفقیت را جشن بگیرند، نیروهای پلیس از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای این دو روز ویژه هستند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برنامه ناپلی ها برای جشن قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ناپلی ها برای جشن قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید