منچستریونایتد مصمم به جذب دوناروما

به گزارش گفتگوی افروز، باشگاه منچستریونایتد شرایط دروازه بان ایتالیایی تیم فوتبال میلان را زیرنظر دارد.

منچستریونایتد مصمم به جذب دوناروما

به گزارش گفتگوی افروز، جا ن لوئیجی دوناروما که قرارداد فعلی اش با باشگاه میلان در انتها فصل جاری به انتها می رسد و هنوز بر سر تمدید قرارداد با این باشگاه ایتالیایی به توافق نرسیده، ممکن است در تابستان پیش رو راهی لیگ برتر انگلیس گردد. نشریه کوریره دلو اسپورت در آستانه رویارویی میلان با منچستریونایتد در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا اطلاع داد، باشگاه منچستریونایتد به دقت شرایط دونارومای 21 ساله را زیرنظر داد و در حال برنامه ریزی برای جذب او در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد است.

داوید دخه آ دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ این فصل عملکردش همراه با فراز و نشیب هایی بوده و در چندین مورد اشتباهات غیرقابل قبولی داشته است و از جانب دین هندرسون دروازه بان انگلیسی منچستریونایتد هم تحت فشار است. مدیران منچستریونایتد حالا به نظر می رسد به دنبال ایجاد تغییراتی در این پست هستند و اولگنار سولسشایر هم اخیراً به دخه آ هشدار داده است که جایگاهش در ترکیب اصلی شیاطین سرخ تضمین شده نیست.

پیش از این روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اطلاع داده بود؛ مدیران باشگاه میلان به دروازه بان ایتالیایی خود پیشنهاد قرارداد پنج ساله جدیدی با دستمزد 7.5 میلیون یورو در سال را داده اند اما مینو رایولا مدیر برنامه های دوناروما خواستار قراردادی دو ساله با دستمزد 10 میلیون یوروست.

دوناروما که از سال 2015 در عضویت میلان است و در حال حاضر 6 میلیون یورو در سال از این باشگاه دستمزد می گیرد، تا به امروز در 237 بازی از رقابت های مختلف درون دروازه روسونری ایستاده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی گفتگوی افروز بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منچستریونایتد مصمم به جذب دوناروما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد مصمم به جذب دوناروما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید