خبرنگاران رجحان خانگی رئال مقابل اوساسونا؛ شاگردان زیدان در تعقیب همشهری

به گزارش گفتگوی افروز، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار خانگی مقابل اوساسونا به رجحان دو بر صفر دست یافت تا همچنان در تعقیب همشهری خود و تیم صدرنشین اتلتیکومادرید باشد.

خبرنگاران رجحان خانگی رئال مقابل اوساسونا؛ شاگردان زیدان در تعقیب همشهری

به گزارش گفتگوی افروز؛ این دیدار شنبه شب از هفته سی و چهارم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا به میزبانی رئال و در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار شد.

پیش از این دیدار تیم صدرنشین اتلتیکومادرید در زمین الچه به برتری یک بر صفر رسیده بود و همین امر موجب شد تا رئال برای زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی خود نیاز مبرمی به کسب برتری داشته باشد.

چند بازیکن رئال به دلیل مصدومیت غایب بودند. کهکشانی ها چند روز دیگر دیدار حساس برابر چلسی انگلیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در پیش دارند و به همین دلیل زین الدین زیدان به برخی نفرات خود چون لوکا مودریچ و تونی کروس استراحت داده بود.

نیمه نخست فرایند برابری داشت اما میزبان در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفت و برای رسیدن به برتری، تلاش زیادی انجام داد.

حملات رئال بالاخره در دقیقه 75 نتیجه داد و ادر میلیتائو مدافع پیش تاخته این تیم با ضربه سر تماشایی دروازه اوساسونا را گشود.

در دقیقه 80 توپ به کاسیمرو برخورد کرد و با اشتباه عجیب اوساسونا به گل دوم مادریدی ها تبدیل شد.

هم اکنون در جدول رده بندی لالیگا، اتلتیکو با 76 امتیاز صدرنشین است و رئال با 74 امتیاز در رتبه دوم واقع شده است. بارسلونا با 71 امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه سوم ایستاده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رجحان خانگی رئال مقابل اوساسونا؛ شاگردان زیدان در تعقیب همشهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رجحان خانگی رئال مقابل اوساسونا؛ شاگردان زیدان در تعقیب همشهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید