تحلیلگر آمریکایی: با انتخاب مجدد ترامپ آمریکایی ها سزاوار هر سرنوشتی هستند

به گزارش گفتگوی افروز، استاد برجسته روابط بین الملل در دانشگاه هاروارد کندی خواستار اتحاد مردم آمریکا برای سرانجام دادن به ریاست جمهوری دونالد ترامپ شد.

تحلیلگر آمریکایی: با انتخاب مجدد ترامپ آمریکایی ها سزاوار هر سرنوشتی هستند

به گزارش، استفان والت تحلیلگر برجسته آمریکایی و استاد روابط بین الملل، مردم آمریکا را در صورت سرانجام ندادن به ریاست جمهوری دونالد ترامپ، مستحق سرنوشت پیش روی خود دانست.

استاد برجسته دانشگاه هاروارد آمریکا در حساب شخصی خود در توئیتر آورد: اگر آمریکا به طور متحد و جمعی رئیس جمهوری را که به کرات و به طرزی فاجعه بار دروغ می گوید، رد نکند، آنگاه ما سزاوار آنچه برایمان رقم می خورد هستیم.

برغم آنکه کمتر از شش ماه به انتخابات سرنوشت ساز سوم نوامبر در آمریکا زمان باقیست، ترامپ با بحران های بی سابقه ای دست به گریبان است که تبعات هر کدام می تواند تداوم بقای او در کاخ سفید را به شدت تحت الشعاع قرار دهد.

در حالیکه دولت ترامپ در مدیریت بحران کرونا در آمریکا عملکرد پر انتقادی را از خود به جا گذاشت، اعتراضات اخیر ضد نژادپرستی در این کشور پس از قتل فجیع یک شهروند بدست پلیس نژادپرست شهر مینیاپولیس، آینده سیاسی ترامپ را بیش از پیش در راستا توفان قرار داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تحلیلگر آمریکایی: با انتخاب مجدد ترامپ آمریکایی ها سزاوار هر سرنوشتی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیلگر آمریکایی: با انتخاب مجدد ترامپ آمریکایی ها سزاوار هر سرنوشتی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید