جزئیات بیشتری از گوشی تاشوی گوگل پیکسل فولد فاش شد

به گزارش گفتگوی افروز، همانطور که احتمالا می دانید، گوگل در حال آماده سازی یک گوشی تاشو به نام پیکسل فولد است. بر اساس گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد طراحی این گوشی تا حدی یادآور سری گلکسی زد فولد است و به همین علت کارشناسان بر این باور هستند که پیکسل فولد در رقابت با گلکسی زد فولد 4 شانس زیادی برای موفقیت ندارد.

جزئیات بیشتری از گوشی تاشوی گوگل پیکسل فولد فاش شد

در همین رابطه یکی از افشاگران به تازگی اعلام کرده که گوگل برای پیکسل فولد از نمایشگر بیرونی 5.8 اینچی استفاده می کند. این در حالی است که زد فولد 4 با نمایشگر بیرونی 6.19 اینچی راهی بازار می شود. در همین زمینه می توانیم به گوشی تاشوی اوپو Find N اشاره کنیم که از نمایشگر بیرونی 5.49 اینچی بهره می برد. با وجود تفاوت در اندازه نمایشگر بیرونی، ظاهرا پیکسل فولد و زد فولد 4 از نظر اندازه نمایشگر داخلی تفاوت زیادی با هم نخواهند داشت.

افشاگری که خبر مربوط به اندازه نمایشگر بیرونی پیکسل فولد را اعلام کرده، در ادامه گفته که این نمایشگر بدون شک عریض تر از نمایشگر بیرونی زد فولد 4 خواهد بود. مدتی قبل اعلام شد که این نمایشگر گوشی تاشوی پیکسل مبتنی بر نسبت 20:9 خواهد بود ولی برای مقایسه باید بگوییم که زد فولد 3 از نمایشگر بیرونی مبتنی بر نسبت 25:9 بهره می برد. هنوز دقیقا معین نیست که اولین گوشی تاشوی گوگل در چه تاریخی معرفی می شود ولی به تازگی یکی از منابع آگاه اعلام کرده که احتمالا اواخر 2022 با این گوشی روبرو خواهیم شد.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزئیات بیشتری از گوشی تاشوی گوگل پیکسل فولد فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بیشتری از گوشی تاشوی گوگل پیکسل فولد فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید