جشنواره ایده ها وخلاقیت آموزش وپرورش استثنایی برگزار می گردد

به گزارش گفتگوی افروز، جشنواره ایده ها، تجربیات برتر و خلاقیت ویژه کارشناسان ومدیران آموزش وپرورش استثنایی برگزار می گردد.

جشنواره ایده ها وخلاقیت آموزش وپرورش استثنایی برگزار می گردد

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: این جشنواره با هدف تقویت خلاقیت و ارتقاء توانمندی، ایجاد شبکه ارتباطی فعالان حوزه تعلیم و تربیت، شناسایی نیرو های خلاق عرصه تعلیم و تربیت و گردآوری ایده های تربیتی وتجربیات نوآورانه در حوزه آموزش وپرورش استثنایی استان برگزار می گردد.

طالب محمدی گفت: مدیران مدارس استثنایی، مراکز آموزشی وتوانبخشی مسائل ویژه یادگیری، مراکز مشاوره و کارشناسان آموزش وپرورش استثنایی می توانند با ارائه تجربیات و پژوهش های خود در این جشنواره شرکت نمایند.

او اضافه کرد: بر اساس شیوه نامه اجرایی جشنواره ایده ها، تجربیات برتر وخلاقیت، همکاران شاغل در مدارس استثنایی و مراکز آموزشی توانبخشی استان تا 20 آذرماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در حوزه آموزش اداره استثنایی استان ارسال نمایند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان محور های جشنوار را تجارب برتر مدیریتی مبتنی بر خلاقیت در حوزه های آموزشی، پرورشی، توانبخشی وایده ها، ابتکارات فردی وحرفه ای، اقدامات نوین ومؤثر خلاقانه در جهت مدیریت و رهبری آموزشی مطرح نمود.

محمدی گفت: این جشنواره در راستای شناسایی، مستندسازی، معرفی و ثبت ابتکارات آموزشی، تربیتی و مشاوره ای فرهنگیان به منظور زمینه سازی برای تحقق هدف های عملیاتی و راه چاره های ذیل آن ها در سند تحول بنیادین برگزار می گردد.

گفتگوی افروز کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جشنواره ایده ها وخلاقیت آموزش وپرورش استثنایی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ایده ها وخلاقیت آموزش وپرورش استثنایی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید