کسب و کار

دلایل کاهش بازدهی مورد انتظار از صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی

خبرگزاری مهر/ این خبر پیرامون دلایل کاهش بازدهی مورد انتظار از صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی برای شما نوشته شد.

23 اسفند 1402

در سفر چه غذا هایی بخوریم تا مسموم نشویم؟

بنابراین غذا های خشک مثل انواع کوکو ها شامل کوکوی سبزی، سیب زمینی، کتلت، شامی، انواع دلمه ها، انواع پلو ها شامل عدس پلو، لوبیا پلو همراه با گوجه فرنگی، کاهو و خیار تازه و لیمو ترش که خوب شسته شده اند غذا های مناسبی برای سفرند.

2 فروردین 1402

صفر تا صد آموزش ساخت سایت

دنیای اینترنت فضایی برای توسعه کسب و کار است. با راه اندازی سایت می توانید بازار را به خانه هموطنان خود بیاورید. مردم روش های ساده را برای انجام کارهای روزانه انتخاب می نمایند. با استفاده از سایت های فروشگاهی می توانند تنها با چند کلیک خرید خود را به انجام...

13 اسفند 1401

جشنواره ایده ها وخلاقیت آموزش وپرورش استثنایی برگزار می گردد

جشنواره ایده ها، تجربیات برتر و خلاقیت ویژه کارشناسان ومدیران آموزش وپرورش استثنایی برگزار می گردد.

30 آبان 1401

عکس ، عجیب ترین سرمایه گذاری زندگی لیونل مسی با این مدیر معروف سیلیکون ولی!

زومیت نوشت: مسی، فوتبالیست معروف، در همکاری با دو چهره سرشناس سیلیکون ولی هلیدنگ جدیدی برای سرمایه گذاری در صنعت فناوری بنیان گذاری کرده است.

29 مهر 1401

تغییرات فرهنگی در سایه مشاوره و مشارکت

تغییرات فرهنگی بسیار سخت است؛ بخشی به این خاطر است که به منظور کارآیی بیشتر سازمان، فرهنگ باید در همه بخش های سازمان توسعه یابد.بخشی نیز به این علت است که تلاش های بیجا و بی هدف برای رسیدن به قله افتخار یا تمرکز بر عملکرد عالی نتیجه ای نخواهد داشت. همچنین...

14 شهریور 1401

خرید در بهترین بازارهای سائوپائولو

سائوپائولو با داشتن شماری از بهترین بازارهای محلی، کلان شهری محبوب در میان گردشگران به منظور آشنایی با فرهنگ ها و قومیت های مختلف است. در این بازارها هر چیزی یافت می شود.

21 مرداد 1401

چطور رایگان سفر کنیم؟

همواره هزینه های سفر یکی از عواملی است که برای خیلی ها جزیی از موانع بازدارنده به شمار میرود. اما اگر روزی متوجه شوید که رایگان هم می توانید سفر کنید، چه حسی خواهید داشت؟

20 مرداد 1401

خواص نعناع فلفلی

از دوران یونان باستان از خواص درمانی نعناع استفاده شده است. در یونان باستان از این گیاه برای برطرف مسائل گوارشی، علائم سرماخوردگی و سرفه بهره می بردند.

16 مرداد 1401

قیمت قطعی کوییک S و ساینا S معین شد

شورای رقابت پس از آنالیز های لازم، قیمت خودروهای کوییک S و ساینا S را به وسیله کلینیک تجاری معین کرد. بر این اساس، قیمت کارخانه کوییک اس 125 میلیون و 312 هزار و 500 تومان و قیمت کارخانه ای ساینا اس 114 میلیون و 62 هزار و 500 تومان برای سه ماهه سوم سال معین شده است.

8 مرداد 1401

5 فیلم ترسناک که انتها بندی ضعیفی دارند

انتها بندی یک فیلم ترسناک باید تکان دهنده، برای مخاطب تا حدودی قابل باور و برای داستان واقع گرایانه باشد. هیچ کس علاقه ای به یک انتها بندی گیج کننده برای هیچ فیلمی که حدود دو ساعت دیدن نموده ندارد، به همین علت گاهی اوقات یک انتها بندی هوشمندانه در یک...

2 مرداد 1401

زمان عرضه گوشی مجذوب کننده هوآوی میت 50 تعیین شد

گزارشات اخیر نشان می دهد عرضه سری Mate 50 هوآوی که در ابتدا برای ماه جولای برنامه ریزی شده بود، به آگوست موکول شده است، در حالی که انتشار Hongmeng 3.0 برای ماه جولای تعیین شده است.

26 تیر 1401

اشتباهی که خبرساز شد؛ سامسونگ در تبلیغات خود از آیفون استفاده کرد!

اپل اگرچه رقیب سرسخت و دیرینه سامسونگ به شمار میرود اما ظاهرا آنقدر کارش در جلب رضایت مشتریان خوب بوده که شرکت کره ای تصمیم گرفت در تبلیغات خود از گوشی های این شرکت استفاده کند!

25 تیر 1401

صنایع دستی جز لاینفک منشور فرهنگی در اقتصاد هویت بنیان است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، صنایع دستی جز لاینفک منشور فرهنگی در اقتصاد هویت بنیان است.

23 تیر 1401

وان پلاس نورد 2T با تراشه دایمنسیتی 1300 و شارژر 80 واتی رونمایی شد

وان پلاس به تازگی از گوشی میان رده نو خود با نام وان پلاس نورد 2T رونمایی و آن را در بازار اروپا عرضه کرد.

14 تیر 1401

فروش تمام محصولات خودروسازان با ضرر، بازنشدن ایربگ خودروهای داخلی دروغ است!

به گزارش خبرنگاران، مصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مصوبه دولت درباره واردات خودرو اظهارکرد: واردات 70 الی 80 هزارتایی خودرو، تاثیری بر تعدیل قیمت خودرو ندارد بلکه صرفا شرکتی در کنار شرکت های دیگری مانند کرمان خودرو...

11 تیر 1401

دکتر استرنج صدر گیشه جهانی سینما را نگه داشت

فیلم سینمایی دکتر استرنج 2 در دومین هفته نمایش در سینما های آمریکا و دنیا، همچنان در صدر جدول فروش سینما ها نهاده شد.

8 تیر 1401

نمایشگاه EXPO ، برنامه های رئیس جمهور دبی برای نمایشگاه اکسپو 2020

مقدمهما در این مقاله قصد داریم به آنالیز نمایشگاه اکسپوی دبی بپردازیم. اکسپو یکی از نمایشگاه هایی است که در سراسر دنیا برگزار می گردد. هدف از راه اندازی این نمایشگاه، نمایش دستاوردهای مهم ملت های گوناگون است.

25 خرداد 1401

پوشش خدمات بیمه ای 300 هزار نفر از شاغلین فصلی بدون پوشش بیمه تامین اجتماعی

در حاشیه نمایشگاه دستاورد های 6 ماهه وزارت مردم، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر و اتحادیه تعاونی های تامین احتیاج صنفی، استاد کاران کارگران ساختماتی و شاغلین فصلی کشورتفاهم نامه همکاری امضا کردند.

22 خرداد 1401

ساماندهی اشیای تاریخی در گنجینه فلک الافلاک

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر شده، ساماندهی اشیای تاریخی در گنجینه فلک الافلاک صورت می گیرد.

21 خرداد 1401
تعداد: (99)