دکتر استرنج صدر گیشه جهانی سینما را نگه داشت

به گزارش گفتگوی افروز، فیلم سینمایی دکتر استرنج 2 در دومین هفته نمایش در سینما های آمریکا و دنیا، همچنان در صدر جدول فروش سینما ها نهاده شد.

دکتر استرنج صدر گیشه جهانی سینما را نگه داشت

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی دکتر استرنج: در چندجهانی دیوانگی از آثار استودیو مارول کمپانی دیزنی در دومین هفته اکران خود در آمریکا 61 میلیون دلار از محل بیش از 4500 سالن سینما کسب کرد تا مجموع فروش داخلی خود را به 291 میلیون دلار برساند.

این فیلم هفته گذشته با فروش آغازین 187 میلیون دلاری، یازدهمین فروش آغازین تاریخ سینمای آمریکا را به نام خود ثبت نموده بود.

دکتر استرنج: در چندجهانی دیوانگی در 49 بازار بین المللی نیز 83.5 میلیون دلار فروخت تا جمع فروش جهانی (گیشه آمریکا + گیشه بین المللی) را به عدد 688 میلیون دلار برساند، این در حالی است که قسمت اول این فیلم در سال 2016 در نهایت به فروش 232 میلیون دلار در آمریکا و فروش جهانی 677 میلیون دلاری دست یافته بود.

این فیلم دنباله دکتر استرنج (2016) است و بیست و هشتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می گردد که فیلم نامه آن را مایکل والدرون نوشته است.

بندیکت کامبربچ نقش اصلی استیون استرنج را ایفا نموده و الیزابت اولسن، چیویتل اجیوفور، بندیکت وانگ و ریچل مک آدامز از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: فرارو

به "دکتر استرنج صدر گیشه جهانی سینما را نگه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر استرنج صدر گیشه جهانی سینما را نگه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید