خبرنگاران احداث 2 مدرسه خیرساز در شهرستان سامان شروع شد

به گزارش گفتگوی افروز، شهرکرد- خبرنگاران- عملیات اجرایی احداث 2 مدرسه خیرساز در روستای گرمدره شهرستان سامان روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان و خیران مدرسه ساز این شهرستان شروع شد.

خبرنگاران احداث 2 مدرسه خیرساز در شهرستان سامان شروع شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت:خیران احداث یک مدرسه سه کلاسه در مساحت 200 مترمربع به صورت 100 درصد را در روستا عهده دار شدند.

وی ادامه داد: طرح دیگر، مدرسه 6 کلاسه به مساحت 600 مترمربع زیربنا است که بخشی از اعتبار مورد احتیاج احداث این مدرسه نیز از سوی خیران تامین شده است.

فرماندار سامان نیز در این آیین با قدردانی از همراهی و یاری خیران گفت: شهرستان سامان به واسطه یاری و همراهی خیران به شهرستان شاخص در مشارکت مردمی تبدیل شده است.

کمال اکبریان اضافه نمود: در حوزه بهداشت و درمان یکی از بزرگترین طرح ها خیری استان در قالب احداث کلینیک فوق تخصصی و تخصصی با 10 میلیارد تومان در حال احداث است.

وی توضیح داد: چندین طرح خیرساز در بخش بهداشت و درمان در شهرستان در حال احداث است و در روستاها و شهر سامان تقاضاهای مردمی برای مشارکت در احداث واحدهای بهداشت و درمان وجود دارد.

فرماندار سامان با اشاره به تنگناهای دولت در ایجاد طرح های جدید، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین راه های احداث طرح های جدید، مشارکت خیران است که شهرستان سامان در این حوزه عملکرد مطلوبی از خود نشان داده است.

به گزارش گفتگوی افروز، هم اینک 320 خیر مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری فعال هستند که با مشارکت آنها 320 مدرسه در استان احداث شده است.

مرکز شهرستان سامان در 20 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران احداث 2 مدرسه خیرساز در شهرستان سامان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احداث 2 مدرسه خیرساز در شهرستان سامان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید