خبرنگاران افزون بر 915 هزار مترمکعب از راههای گیلان برفروبی شد

به گزارش گفتگوی افروز، رشت - خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای بارش برف از بامداد سه شنبه تا به امروز 478 کیلومتر برفروبی توسط راهداران استان صورت گرفته گفت: تا به امروز 915 هزار و 355 متر مکعب از راههای استان برفروبی شده است.

خبرنگاران افزون بر 915 هزار مترمکعب از راههای گیلان برفروبی شد

فریبرز مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار گفتگوی افروز گفت: برای انجام این میزان برفروبی 205 تن شن و نمک مصرف شده و 188 راهدار با 96 دستگاه ماشین آلات برفروبی انجام دادند.

وی به میزان بارش برف در راههای استان اشاره و بیان نمود: در حال حاضر محور ماسال - گیلوان و پونل- خلخال 30 سانتی متر ، اسالم- خلخال ، بلوردکان - خصیب دشت، 25 سانتی متر ، تالش- آستارا 20 سانتی متر و شفت - امامزاده اسحاق و امامزاده ابراهیم 15 تا 20 ساننتی متر گزارش شده است.

مرادی با تاکید بر ضرورت داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای استان توضیح داد: شهروندان قبل از حرکت در محورهای استان برای اطلاع از آخرین شرایط راهها با سامانه 141 مرکز مدیریت راههای استان تماس بگیرند.

60 اکیپ راهداری با 351 دستگاه انواع ماشین آلات و 545 راهدار در 25 راهدار ثابت و 6 راهدار خانه سیار در راههای استان گیلان فعالیت می نمایند.

بر اساس نقشه های هواشناسی از امروز پنجشنبه به تدریج با تضعیف سامانه سرد و بارشی شرایط برای کاهش ناپایداری مهیا می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران افزون بر 915 هزار مترمکعب از راههای گیلان برفروبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزون بر 915 هزار مترمکعب از راههای گیلان برفروبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید