خبرنگاران ششمین لیگ قهرمانان بازی های ویدئویی ایران، آنلاین برگزار می گردد

به گزارش گفتگوی افروز، تهران- خبرنگاران- ششمین دوره لیگ قهرمانان بازی های ویدئویی ایران با همکاری مشترک بنیاد ملی بازی های رایانه ای و آپارات گیم، برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار می گردد.

خبرنگاران ششمین لیگ قهرمانان بازی های ویدئویی ایران، آنلاین برگزار می گردد

به گروه فرهنگی گفتگوی افروز از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، ششمین دوره لیگ قهرمانان بازی های ویدئویی ایران که برگزاری کاملا آنلاین آن اتفاقی بی سابقه در کشور به شمار می آید، با همکاری مشترک بنیاد و آپارات گیم در رشته های کلش رویال، FIFA21 PS4 و دو بازی ایرانی جذاب فوتبالیستارز و بزن بهادر برگزار می گردد.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای و آپارات گیم این روزها در تدارک برگزاری ششمین دوره این مسابقات در چند رشته و میان چند بازی ایرانی و خارجی هستند. ششمین دوره لیگ قهرمانان بازی های ویدئویی ایران به دلیل شرایط کرونا برای اولین بار به صورت کاملا آنلاین برگزار می گردد.

علاوه بر دو بازی کلش رویال، FIFA21 که عضو همیشگی مسابقات لیگ قهرمانان بازی های ویدئویی ایران در دوره های گذشته بودند، دو بازی ایرانی فوتبالیستارز که یک بازی فوتبالی جذاب در ژانر Soccer Stars و بازی بزن بهادر با رویکرد حمایت از بازی های ایرانی به جمع بازی های رقابتی در این دوره از مسابقات لیگ اضافه شده اند.

ثبت نام برای شرکت در ششمین دوره لیگ قهرمانان بازی های ویدئویی ایران از 21 تا 27 اردیبهشت ماه به وسیله سایت baazico.ir و به صورت آنلاین شروع می گردد و ظرفیت ثبت نام برای هر کدام از این رشته ها 512 نفر است.

تاریخ برگزاری دور مقدماتی مسابقات از اول تا 7 خرداد معین شده است و زمان برگزاری دور نهایی که در روزهای پایانی خرداد خواهد بود، متعاقبا اعلام می گردد.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تمام مراحل ثبت نام، تایید هویت، قرعه کشی ثبت نتایج و معرفی قهرمانان به صورت آنلاین و با نظارت تیم داوری و پشتیبانی انجام خواهد شد. لازم به ذکر است مرکز مشاوره و تماس بنیاد ملی بازی های رایانه ای با شماره 58129 021 آماده پاسخگویی به سوالات مخاطبان در مورد فرایند برگزاری این مسابقات است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ششمین لیگ قهرمانان بازی های ویدئویی ایران، آنلاین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ششمین لیگ قهرمانان بازی های ویدئویی ایران، آنلاین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید