رونمایی از دامدار کارت، یاری به تامین سرمایه در گردش کشاورزان

به گزارش گفتگوی افروز، وزیر جهاد کشاورزی گفت: کارت اعتباری دامدار به دامداران برای تامین سرمایه در گردش یاری می نماید تا بتوانند به وسیله آن نهاده های دامی مورد نظر خود را خریداری نمایند.

رونمایی از دامدار کارت، یاری به تامین سرمایه در گردش کشاورزان

به گزارش گروه مالی گفتگوی افروز، سید جواد ساداتی نژاد در مراسم رونمایی از دامدار کارت اضافه کرد: با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش نهاده های دامی، برای این که به تهیه این نهاده ها به وسیله دامداران یاری کنیم امروز از این کارت اعتباری رونمایی شد.

وی گفـت: این کارت اعتباری در سقف 10 - 20 و 50 میلیون تومانی در اختیار دامداران قرار می گیرد و آن ها می توانند بخشی از نهاده های دامی مورد احتیاج خود را به وسیله اعتبار این کارت تهیه نمایند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه این یک اقدام کوتاه مدت است، اضافه کرد: در نظر داریم در بلندمدت با کاهش هزینه های نهاده های دامی تهیه آن را برای دامداران تسهیل کنیم.

وی گفت: همه دامداران شامل این طرح می شوند و می توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی استان خود پس از معرفی به بانک عامل حوزه کشاورزی، تسهیلات را دریافت نمایند.

ساداتی نژاد اضافه کرد: از بانک عامل حوزه کشاورزی خواسته ام که این تسهیلات را در کوتاه ترین مدت و به سهولت در اختیار دامداران قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رونمایی از دامدار کارت، یاری به تامین سرمایه در گردش کشاورزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از دامدار کارت، یاری به تامین سرمایه در گردش کشاورزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید