سند محرومیت زدایی برای نقاط حاشیه ای شیراز تهیه و تدوین گردد

به گزارش گفتگوی افروز، رئیس شورای شهر شیراز گفت: باید طرح های عملیاتی و تعریف یکسان از محرومیت زدایی تعیین گردد تا مبنای عمل قرار بگیرد.

سند محرومیت زدایی برای نقاط حاشیه ای شیراز تهیه و تدوین گردد

مهدی طاهری رئیس شورای شهر شیراز در جلسه کمیسیون محرومیت زدایی گفت: از ابتدا بنا بر این بود که کمیسیون سیاستگذار باشد، باید ابتدا تعریف درستی از محرومیت گردد تا بتوان برای آن برنامه های عملیات تدوین کرد.

به گفته او، نباید شهرداری در لبه این خط قرار گیرد بلکه باید قرارگاهی تشکیل گردد و همه دستگاه ها ورود نمایند تا این مسئله حل گردد، همه باید یک سند و یک تعریف از محرومیت داشته باشیم تا یک عملیات برای برطرف آن انجام گردد.

طاهری می گوید: باید این قرارگاه تشکیل گردد و همه با هم کار جهادی انجام دهند تا نتیجه مورد قبول واقع گردد.

رئیس شورای شهر شیراز گفت: کمیسیون محرومیت زدایی ابتکار شورا است و در شهرداری اداره یا بخش مرتبط ندارد، سپاه هم قرارگاه محرومیت زدایی تشکیل داده بنابراین باید سایر دستگاه ها را نیز در میدان آورد تا با همکاری اقدامی درخور انجام گردد.

او گفت: برای تدوین سند محرومیت زدایی شهرستان شیراز باید شخصیت حقوقی واضح معین گردد، طرح های عملیاتی و تعریف یکسان از محرومیت زدایی معین گردد تا شهرداری هم یاری کند پیشنهاد این است که قرارگاه محرومیت زدایی مسئول تدوین سند گردد و دیگران هم یاری نمایند.

گفتگوی افروز فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سند محرومیت زدایی برای نقاط حاشیه ای شیراز تهیه و تدوین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند محرومیت زدایی برای نقاط حاشیه ای شیراز تهیه و تدوین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید