سولدو از سرمربیگری تراکتور برکنار شد، بازگشت ساغلام به تبریز!

به گزارش گفتگوی افروز، باشگاه تراکتور امروز جمعه گفت در پی نتایج ضعیف تیم طی هفته های اخیر، با تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه و پس از برگزاری جلسه مابین میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه و زونیمیر سولدو، طرفین تفاهم نامه پایان همکاری را امضا کردند.

سولدو از سرمربیگری تراکتور برکنار شد، بازگشت ساغلام به تبریز!

باشگاه تراکتور با قدردانی از زحمات زونیمیر سولدو و همچنین فابین کومیجونوویچ و میروسلاو ماریانوویچ، برای آنان در مراحل بعدی زندگی آرزوی موفقیت دارد.

به گزارش گفتگوی افروز، سولدو روز 23 آبان سرمربی تراکتور شده بود اما نتوانست عملکرد قابل قبولی در این تیم داشته باشد. تراکتور در 9 بازی اخیر خود صاحب هیچ بردی نشده بود.

سایت باشگاه تراکتور دقایقی بعد از اعلام خبر برکناری سولدو، از انتخاب ارطغرول ساغلام به عنوان جانشین او خبر داد.

این باشگاه در خبر خود نوشت: مذاکره و توافق اولیه با ارطغرول ساغلام جهت انعقاد قرارداد یک ونیم ساله، (خاتمه فصل 1402-1401) حاصل شده و این مربی ترکیه ای برای انجام مذاکرات نهایی به زودی به تبریز سفر می کند.

ساغلام مربی 52 ساله ترکیه ای است که سابقه هدایت تیم های سامسون اسپور، کایسری اسپور، بشیکتاش، بورسا اسپور، اسکی شهیر اسپور و مالاتیا اسپور را در لیگ ترکیه و هدایت تراکتور در لیگ ایران را در کارنامه دارد.

او توانسته در حضور چهار تیم بزرگ ترکیه، بورسا اسپور را در فصل 2009 - 2010 قهرمان لیگ برتر ترکیه کند که این موفقیت، نام ساغلام را به عنوان یکی از مربیان تاریخ ساز کشورش، بر سر زبان ها انداخت.

ساغلام پیش از این در اواسط فصل هفدهم لیگ برتر هدایت تراکتور را برعهده داشت که فوتبال دوستان بازی های چشم نواز و تهاجمی تراکتور در آن مقطع را به یاد دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سولدو از سرمربیگری تراکتور برکنار شد، بازگشت ساغلام به تبریز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولدو از سرمربیگری تراکتور برکنار شد، بازگشت ساغلام به تبریز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید