صحبت های جالب علی کریمی پس از دور اول رای گیری: روز مهندس را با تاخیر تبریک می گویم!، دیگر دغدغه فوتبال ندارم

به گزارش گفتگوی افروز، خبرگزاری خبرنگاران- ستاره سابق تیم ملی ایران می گوید اگر نیازی به او احساس می شد، رای های بیشتری کسب می کرد و البته تاکید می نماید که با علم به این موضوع وارد عرصه انتخابات شده است.

صحبت های جالب علی کریمی پس از دور اول رای گیری: روز مهندس را با تاخیر تبریک می گویم!، دیگر دغدغه فوتبال ندارم

به گزارش گفتگوی افروز، علی کریمی بعد از اعلام اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال و در حالیکه تنها 9 رای به خود اختصاص داده بود، سالن را در میان تشویق حاضران ترک کرد. او چند ثانیه بعد در مصاحبه با گفتگوی افروز در خصوص خروجش از انتخابات اینطور حرف هایش را شروع کرد و گفت: آرزوی موفقیت می کنم برای آقای عزیزی خادم و کیومرث هاشمی. امیدوارم هر کدامشان انتخاب می گردد، کارهای اساسی برای فوتبال ایران انجام دهد.

کریمی سپس در خصوص اینکه آیا همچنان دغدغه فوتبال دارد یا نه، شرح داد: دیگر طبیعتا ندارم. البته این را بگویم که از اول می دانستم که چه اتفاقاتی می افتد. فقط برای همین حضور پیدا کردم که فردا نگویند شرایط برای حضور فوتبالی ها مهیا بود ولی کسی نیامد. من فقط برای اینکه این بهانه دست یک سری ها نیفتد آمدم. وگرنه از اول نتایج تعیین بود.

او ادامه داد: تشکر می کنم از کسانی که به من رای دادند. خوشحالم از اینکه چیزهایی را متوجه شدم و این را به مخاطبانی که در سراسر دنیا هستند، انتقال دادم. 9 نفر در این مجمع بودند که دوست داشتند، فوتبال تغییر اساسی نمایند. از این بابت خوشحالم و امیدوارم رئیس های بعدی هم این دوستان را اذیت ننمایند.

کریمی در واکنش به این سوال که آیا رایی های که به سایر کاندیداها داده شده، پاک بوده یا خیر. او در واکنش به این سوال بیان نمود: من دیگر این را نمی دانم. این می ماند با وجدان خود دوستان. هر کسی حق رای داشت و رایش قابل احترام. من هم اگر بودم به کسی رای می دادم که دوست داشتم. هر کسی اما باید وجدانش پیش خودش راحت باشد که به فوتبال خیانت نکرده باشد.

کریمی در واکنش به این سوال که آیا انتخابات مهندسی شده است، مطرح کرد: من این را نمی دانم. اما باید روز مهندس را با تاخیر به دوستان عزیز تبریک بگویم.

کریمی در خاتمه گفت: دیگر نیازی به من نیست. اگر بود رای می دادند.

علی کریمی که با سروصدای زیاد وارد کارزار انتخاباتی شده بود، در شرایطی که ناظران شانس کمی را برای او قائل بودند، با 9 رای به کار خود در انتخابات فدراسیون فوتبال انتها داد. به عبارتی از 86 عضو مجمع فدراسیون فوتبال، تنها 9 نفر بودند که علی کریمی را به عنوان رئیس فدراسیون برگزیدند تا او شانس حضور در دور دوم را هم نداشته باشد.

این در حالی است که باتوجه به حضور مدیران باشگاه ها، مربیان تیم های ملی و همچنین کاپیتان تیم ملی طرفداران علی کریمی تصور می کردند که او رای بیشتری را تصاحب کند اما این اتفاق نیفتاد و در واقع نماینده اهالی فوتبال با 10.46 درصد از آرا انتخابات را به خاتمه رساند و در میان تشویق حاضران سالن را ترک کرد و در خارج از سالن به گفتگوی افروز گفت: درباره مهندسی نمی توانم چیزی بگویم و نمی دانم اما جا دارد روز مهندس را با تاخیر به دوستان تبریک بگویم.

نکته و شاید پرسش اصلی این باشد که آیا اهالی فوتبال به علی کریمی رای دادند یا خیر؟ باتوجه به دیدار خصوصی احسان حاج صفی با علی کریمی در ابتدای کار، به نظر می رسد که کاپیتان تیم ملی رای خود را به شماره 8 سابق ایران داده باشد. نفرات دیگر وحید هاشمیان، علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم فوتسال و همچنین نفرات حاضر در تیم ملی بانوان و فوتبال ساحلی هستند که باید دید در آینده رای خود را آشکار می نمایند یا نه. همچنین فرد سوال برانگیز دیگر جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس است که شاید طرفداران پرسپولیس انتظار داشتند به علی کریمی رای دهد و تعیین نیست که این اتفاق اتفاق افتاده است.

این در حالی است که شهاب الدین عزیزی خادم با 35 رای و کیومرث هاشمی با 24 رای توانستند به دور دوم انتخابات بروند اما مصطفی آجرلو تنها 18 رای به دست آورد و به همراه علی کریمی از انتخابات بیرون رانده شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "صحبت های جالب علی کریمی پس از دور اول رای گیری: روز مهندس را با تاخیر تبریک می گویم!، دیگر دغدغه فوتبال ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های جالب علی کریمی پس از دور اول رای گیری: روز مهندس را با تاخیر تبریک می گویم!، دیگر دغدغه فوتبال ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید