لزوم سفرهای کوتاه یک روزه

به گزارش گفتگوی افروز، شاید وقتی برای یک سفر چند روزه یا هفتگی نداشته باشید. از طرفی هزینه سفرهای خارج از تهران در مقایسه با سفرهای یک روزه داخلی قابل مقایسه نیست. شاید نتوانید برای یک مدت معین برنامه ریزی کنید و روال کاری خود را به تعویق بیازید، اما رفتن به یک سفر یک روزه در اطراف تهران میتواند در روحیه شما تاثیر بگذارد. با ما همراه باشید تا گزینه های متنوعی را به شما معرفی کنیم.

لزوم سفرهای کوتاه یک روزه

انتخاب اول ساکنین شرق و شمال تهران

قصد داریم منطقه های را به شما معرفی کنیم که در کمترین زمان ممکن، بیشترین لذت را از بودن در دامان طبیعت ببرید. آب و هوایی تازه کنید و به تماشای طبیعت بکر پیرامون خود بنشینید. می توانید در هر یک از این منطقه ها معرفی شده سوییت اجاره کنید و یک روز را به استراحت و سرگرمی بگذرانید.

سفر یک روزه به لواسان

از مهمترین ویژگی های لواسان نزدیکی آن به تهران است. کافیست کمی از محدوده شلوغ و پردود شهر تهران فاصله بگیرید و از مرکز شهر خارج شوید. شما یک ساعت زمان نیاز دارید تا به این مقصد زیبا برسید. لواسان یک شهر مرفه در استان تهران است. لواسان در 11 کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است. برای اجاره ویلا در لواسان شما را هدایت خواهیم کرد.

لواسان به آب وهوای عالی و عمارت های مجلل معروفیت دارد. طبق سرشماری سال نو جمعیت آن 28،558 نفر در 7،645 خانوار است. رودخانه زیبای جاجرود از لواسان می گذرد. لواسان یک شهر کوچک و زیبا است که بر فراز کوههای شرقی واقع شده است. لواسان با مساحت 70 کیلومتر مربع مملو از منظره ها زیبا کوهستان، جادههای زیبا و روستایی، هوای پاک و خانه های مجلل است.

این شهر از لواسان عظیم و لواسان کوچاک یعنی لواسان کوچک تشکیل شده است. در این دو منطقه پارک ملی لار، منطقه حفاظت شده ورجین، روستاهای افجه، نیکنام ده، برگ دنیا، کند علیا و سد معروف لتیان واقع شده است. سد لتیان در جنوب لواسان است.

غرب مرکز و انتخابهای گسترده برای یک سفر یک روزه در تهران

ییلاق های غرب تهران مورد توجه گردشگران تهران و شهرستان ها واقع شده است. بخش حاشیه ای منطقه غرب تهران بسیار سرسبز و خوش آب و هوا است. در ادامه چند مورد از گزینه هایی که می توانید به آن فکر کنید را ذکر خواهیم کرد.

سرگرمی در کردان

کردان یک دهکده تاریخی است که در حدود 15 کیلومتری شمال غربی شهر کرج، در استان البرز و حدود 50 کیلومتری غرب تهران واقع شده است. باغ ها و بوستان های گسترده ای در روستاهای این منطقه وجود دارد و یک رودخانه بلند که به رودخانه باراغان معروف است، از میان آنها می گذرد. منطقه کردان کوهستان زیبایی دارد که از شرق به طالقان و شمال به شهر کرج متصل است.

طالقان، ییلاقی ترین منطقه اطراف تهران

طالقان شهر زیبایی است که در دامنه کوه البرز در استان تهران واقع شده است. یخچال های طبیعی، کوههای مرتفع و رودخانه های خروشان، می توانند مهمترین دلایل سفر به طالقان باشند. کوه البرز یکی از منطقه ها مرتفع این شهر است. طالقان به علت همجواری با مرکز به یکی از محبوب ترین مقاصد میان بر تهران تبدیل شده است.

اگر در پی مقصدی در نزدیکی تهران هستید تا یک روز را در طبیعت بکر آن سپری کنید، طالقان در در فهرست برترین گزینه های سفر برای شما قرار داد. طالقان در کوه های البرز و در فاصله 130 کیلومتری شمال غربی تهران، در دره عظیمی بین این کوه ها واقع شده است. طالقان منطقه ای متشکل از حدود 80 روستای کوهستانی است و می تواند مقصد خوبی برای سفر یک روزه در تهران باشد.

شهریار

برای اجاره ویلا در شهریار در روزهای تعطیل باید هرچه زودتر اقدام کنید. چرا که در بیشتر مواقع بیشتر سوییت ها پر هستند. فاصله بین تهران تا شهریار 43 کیلومتر و حدود یک ساعت جهت زیبا و سرسبز در پیش خواهید داشت. شما می توانید برای یک روز هم که شده، فارق از هیاهو زندگی شهری در یک خانه روستایی وقت گذرانی کنید.

جاده چالوس پاتوق عشاق

اجاره ویلا در چالوس می تواند برترین گزینه برای سفری کوتاه مدت باشد. شما از طبیعت بکر این منطقه لذت می برید. وعده های غذایی را در رستوران های خوب این منطقه میل میکنید و در مکان های سرگرمیی متنوع وقت گذرانی می کنید. جاده چالوس چهارمین جاده زیبا در دنیا است. بعلاوه یکی از محبوب ترین جاده هایی است که به شمال ایران راه دارد. پل ها و تونل های متعدد در جهت این جاده ساخته شده است.

شما می توانید هر یک از این مقاصد ذکر شده را برای سفری کوتاه هدف قرار دهید. به آدرس سایت مندرج در این وب مراجعه کنید تا هدایت های لازم را دریافت کنید. کارشناسان این مجموعه برای اجاره ویلا و سوییت به شما یاری خواهند کرد.

منبع: همگردی

به "لزوم سفرهای کوتاه یک روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم سفرهای کوتاه یک روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید