نتیجه اصرار عجیب پرسپولیس به تاکتیک خاص یحیی ، فرصت سوزی 40دقیقه ای سرخ ها در اصفهان

به گزارش گفتگوی افروز، پرسپولیس با ترکیب جدیدش 2 بار به تیر دروازه ذوب آهن زد اما در حسرت اولین گل فصل ماند تا یحیی و تارتار مثل فصل قبل در فولادشهر به تساوی برسند.

نتیجه اصرار عجیب پرسپولیس به تاکتیک خاص یحیی ، فرصت سوزی 40دقیقه ای سرخ ها در اصفهان

به گزارش گفتگوی افروز آنلاین، پرسپولیس فصل نو لیگ برتر را با یک تساوی بدون گل در فولادشهر آغاز کرد. تیم یحیی در معدود دفعاتی که از عمق حمله کرد خطرساز شد اما در اغلب زمان بازی با اصرار فراوان توپ را به کناره ها برد و روی دروازه ارسال کرد تا قاسمی و قریشی در خط دفاعی حریف پیروز تر از عبدی تنها عمل کنند.

در نهایت تیمی که اساسا مهاجم بلندقامتی در زمین نداشت آن قدر به سانتر کردن اصرار کرد که بازی را بدون گل به خاتمه برد.

پرسپولیس در اولین تعویض های فصلش مجبور بود بازیکنانی چون محمدمهدی احمدی، تمیروف و محمد عمری را به زمین بفرستد تا کاملا معین شود اسکواد این تیم لااقل در این روزها چقدر کم عمق است و از افسانه پرسپولیس کهکشانی فاصله دارد.

در آن سوی میدان تیم مهدی تارتار از دقیقه53 با اخراج نادر محمدی، اوت انداز لیگ برتر مجبور شد 40دقیقه 10نفره دفاع کند و البته زمان زیادی از این دقایق را با مصدومیت های مصلحتی بازیکنانش تلف کند.

2 تیم در آخرین هفته های فصل گذشته نیز در همین زمین به تساوی 1-1 رسیده بودند اما ذوب آهن در آن بازی قدرتمندتر و زهردارتر از این مسابقه ظاهر شده بود. اتفاقی که البته طبیعی به نظر می رسد چون تیم های ایرانی معمولا در هفته های ابتدایی لیگ نمایش های خوبی ندارند و بدنسازی ابتدای فصل را بهانه قابل قبولی برای این اتفاق می دانند.

چنان که ویندوز پرسپولیس هم در این بازی به خوبی بالا نیامد و هواداران این تیم در انتظار بازگشت عالیشاه، پورعلی گنجی، وحید امیری و البته رسیدن یورگن لوکادیا باقی ماندند. شاید اگر قرمزها مهاجم خارجی شان را به موقع خریده بودند در همان دقیقه22 بازی دیروز اولین گل فصل شان را می زدند. درست همان جا که عبدی نه کامیابی نیا را دید و نه ضربه درستی به سمت دروازه زد.

منبع: همشهری آنلاین

به "نتیجه اصرار عجیب پرسپولیس به تاکتیک خاص یحیی ، فرصت سوزی 40دقیقه ای سرخ ها در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه اصرار عجیب پرسپولیس به تاکتیک خاص یحیی ، فرصت سوزی 40دقیقه ای سرخ ها در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید