پیروزی قاطع کازرون برابر دشتستان، منجیری: به فکر قهرمانی هستیم

به گزارش گفتگوی افروز، در ادامه سومین روز از دور برگشت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان در شهر شیراز دو تیم شهید شاملی کازرون و ستارگان دشتستان از گروه اول به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون توانست در یک بازی یک طرفه تیم ستارگان دشستان را با نتیجه 42 بر 26 شکست دهد و به صدرنشینی خود در این گروه ادامه دهد.

پیروزی قاطع کازرون برابر دشتستان، منجیری: به فکر قهرمانی هستیم

رضا عباسی سرمربی تیم هندبال ستارگان در مورد شکست شاگردانش مقابل تیم نیرو زمینی شهید شاملی کازرون در چارچوب روز سوم رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان، گفت: تیم شهید شاملی کازرون آماده سازی خوبی داشته است و از لحاظ مهره و آماده سازی قابل مقایسه با تیم ما نیست.

وی ادامه داد: در این بازی سعی کردیم تیم ما شرایط بهتری داشته باشد و قطعاً آماده می شویم که بازی خوبی مقابل تیم پرسپولیس بهبهان داشته باشیم.

سرمربی تیم ستارگان دشتستان در پایان گفت: به تیم شهید شاملی کازرون تبریک می گویم و مجموعه داوری که قضاوت خوبی داشتند و از میزبانی خوب مسابقات تشکر می کنم.

مهدی آزاد منجیری مربی تیم شهید شاملی کازرون صدرنشین گروه اول هم بعد از کسب هفتمین پیروزی تیمش گفت: ما به فکر قهرمانی هستیم و این تیم به اندازه کافی مقام دوم ایران را داشته و به فکر آماده سازی برای دور بعد مسابقات هستیم تا انشالله بر روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

مربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در پایان گفت: میزبانی رقابت توسط هیأت هندبال استان فارس خوب بوده است و با اینکه چندین سال شیراز میزبان مسابقات بزرگسالان نبوده است ولی فوق العاده بود.

رضا شجاعی بازیکن تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازورن در مورد پیروزی تیمش بر تیم ستارگان دشتستان گفت: انشالله برای بازی با ذوب آهن آماده می شویم زیرا که یک بازی مهم برای ما محسوب می شود. بازی ما مقابل ذوب آهن برای صدرنشینی و سرگروهی در جدول مهم است و به امتیاز آن خیلی نیاز داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی قاطع کازرون برابر دشتستان، منجیری: به فکر قهرمانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی قاطع کازرون برابر دشتستان، منجیری: به فکر قهرمانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید