کدام خودروها در ایام نوروز ممنوعیت تردد دارند؟

به گزارش گفتگوی افروز، پلیس راهور گفت: در نوروز سال جاری از تردد تمامی وسائل نقلیه بدون داشتن برگه معاینه فنی جلوگیری می گردد.

کدام خودروها در ایام نوروز ممنوعیت تردد دارند؟

به گزارش گفتگوی افروز، رئیس پلیس راهور گفت: در نوروز سال جاری مدیریت و کنترل سرعت میانه به طور دقیق رصد و اعمال می گردد و هیچ گذشت و اغماضی نخواهد شد و رانندگان مرتکب تخلفات پرخطر در نوروز از سفر باز خواهند ماند.

او در ادامه اضافه کرد: بدون داشتن برگه معاینه فنی، از تردد تمامی وسائل نقلیه جلوگیری می گردد.

دریافت معاینه فنی یکی از مواردی است که سهل انگاری در دریافت آن و نداشتن آن می تواند سبب جریمه و مشکلاتی دیگر برای صاحب دستگاه گردد

معاینه فنی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از اقداماتی که باید برای وسایل نقلیه بالای 4 سال (اعم از داخلی و خارجی) انجام داد، معاینه فنی است. این اقدام سلامت فنی و فیزیکی خودرو را به صورت کامل مورد آنالیز قرار می دهد تا احتمال بروز تصادفات به علت نقض فنی را تا حد زیادی کاهش پیدا کند. اگر وسیله نقلیه شما شما احتیاج به انجام این نوع معاینه را دارد اما درباره مراحل و نحوه انجام آن اطلاعی ندارید با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

چند سالی است که لزوم داشتن معاینه فنی برای خودروهایی با عمر بالای 4 سال وجود دارد و دارندگان ماشین های بدون معاینه فنی، مورد اعمال قانون از طرف پلیس هدایت رانندگی قرار می گیرند. مبلغ جریمه معاینه فنی برای هر روز دیرکرد، به مقدار هزینه انجام آن برای کل سال است. لذا پیشنهاد می گردد که نسبت به زمان انجام این نوع معاینه خودرو حساس باشید و آن را به تعویق نیندازید که هزینه های زیادی را به شما تحمیل خواهد نمود. با گرفتن استعلام خلافی و دریافت جزئیات آن می توانید از جریمه شدن به علت نداشتن معاینه فنی، اطلاع یابد.

منبع: دنیای سفر

به "کدام خودروها در ایام نوروز ممنوعیت تردد دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام خودروها در ایام نوروز ممنوعیت تردد دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید