8 هتل لوکس در مادرید

به گزارش گفتگوی افروز، مادرید مرکزلوکس ­ترین گزینه­ های اقامت است. اینکه می­ خواهید در یک قصر سابق اقامت داشته باشید و از جذابیت­ های تاریخی لذت ببرید و یا در یک ساختمان با پیشرفته ­ترین طراحی­ ها به وسیله مشهورترین معماران دنیا شب را بگذرانید، انتخاب با شماست. اجازه بدهید ما شما را به بعضی از لوکس ­ترین هتل­ های مرکز اسپانیا هدایت کنیم. نکته حائز اهمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

8 هتل لوکس در مادرید

هتل 5 ستاره مادرید

هتل لوکس ریتز مادرید

نام این هتل فورا کلمه لوکس را به فکر می ­آورد، و هتل لوکس ریتز مادرید شما را ناامید نخواهد کرد. این هتل 5 ستاره مادرید مجذوب نماینده در کاخ بل اپوک که در سال 1910 ساخته شده است، قرار گرفته است و تجمل جهانی قدیم را با راحتی امکانات مدرن ترکیب نموده است. هتل لوکس ریتز مادرید در قلب مثلث طلایی مادرید از گالری­ ها قرار گرفته است و بهترین پایگاه برای آنالیز گوهر­های فرهنگی مرکز است. در باغ­ های آرام ریتز استراحت کنید یا در رستوران اسپانیایی گویا غذا میل کنید سپس در کافه هتل یک نوشیدنی صرف کنید. هتل لوکس ریتز مادرید آبگرم اختصاصی خود را دارد و در مرکز سلامت بادینا طیف وسیعی از درمان­ ها و ماساژها ارائه می­گردد تا خستگی گشت­ و گذار روزانه را از تن شما به در کند. بهترین سواحل اسپانیا

هتل ولینگتون مادرید

هتل ولینگتون مادرید یک هتل 5 ستاره مادرید برای مهمانان سلطنتی و ستارگان هالیوود است. هتل ولینگتون مادرید در محله سالامانکا درست در نزدیکی پارک ریشیو قرار گرفته است و علاقمندان به غذا از رستوران ژاپنی این هتل رستوران کابوکب ولینگتون با ستاره میشلین بعلاوه رستوران باسک گویزکو ولینگتون لذت خواهند برد. مرکز سلامت لو مکس هتل یک مکان بسیار عالی برای برای دریافت ماساژ است و هیچ چیز برای آغاز یک روز عالی بهتر از یک شنای کوتاه در استخر هتل ولینگتون مادرید نیست. باغ پشت بام این هتل را از دست ندهید. این باغ یکی از بزرگترین باغ­ های مادرید و یک فضای آرامش ­بخش واقعی در قلب شهر در هتل ولینگتون مادرید است.

برج مادرید یورو استارز مادرید

کارترو تورز مادرید (چهار برج) بر افق شمالی شهر حکم روایی می­ کند و محل هتل لوکس برج یرو استارز مادرید در یک برج 235 متری است. هتل 5 ستاره مادرید یک چشم­انداز 360 درجه از سراسر شهر از کوه­ های سیرا دو گاداراما تا قلب تاریخی مادرید، به شما رائه می­دهد، بنابراین شما می­توانید از یک چشم انداز هیجان ­انگیز در هر گوشه هتل لذت ببرید. این هتل از آبگرم، مرکز سلامت و استخر اختصاصی برخوردار است. اتاق ­ها مدرن و زیبا هستند و از معیار­های مدرن بهره­ گرفته ­اند. رستوران هتل در طبقه 30 قرار گرفته است و یک چشم ­انداز زیبا از شهر دارد.

هتل اربن

این هتل نیز در مرکز مادرید در 200 متری گالری تیسن برنمیسا و پورتا دل سول دو مجذوب نمایندهیت­ گردشگری مادرید که بیشترین بازدید را داشته­ اند قرار گرفته است. هتل به زیبایی طراحی شده است و دارای امکانات بسیار زیادی است از جمله: سالن بدنسازی، حمام بخار، تراس پشت بام با استخر و سه رستوران. اگرچه چیزی که این هتل را منحصر به فرد نموده است این واقعیت است که یک موزه مصری و مجموعه­ های دائمی از اشیائی از پاپوآ گینه نو در این هتل وجود دارد. یک مکان مناسب و عالی برای علاقمندان به تاریخ و فرهنگ.

وستین پالاس مادرید

یکی از لوکس­ترین و پرطرفدارترین هتل­ های مادرید وستین پالاس است که در کاخ دو لا کورته درست مقابل مجلس اسپانیا و نزدیک گالری ­های مهم و پارک ریشیو واقع شده است. ان هتل در سال 1912 تاسیس شد و هتل مورد علاقه ارنست همینگوی بوده است که به نظر می­رسد به دلیل نزدیکی آن به موزه پرادو بوده است، جایی که این نویسنده بزرگ علاقه زیادی برای پرسه زدن در آن داشته است. او بعلاوه به کافه این هتل علاقه زیادی داشته است و این کافه را در رمان خورشید همچنان می­دمد آورده است. رستوران لا روتوندا در زیر یک گنبد رنگارنگ قرار گرفته است و میزبان اپرای یکشنبه ­­ی مشهور وستین پالاس و صبحانه است در حالی که دو رستوران ژاپنی هتل غذاهای آسیایی را به مهمانان عرضه می­ نمایند. بهترین هتل­ های ایبیزا

بوتیک هتل اونلی یو مادرید

یک کاخ قرن نوزدهمی که به هتل تبدیل شده است. اونلی یو دارای طراحی داخلی خیره نماینده و فضایی مدرن و لوکس است که در تمام هتل به چشم­ می­خورد. این هتل در محله چوئه­کا قرار گرفته است و بهترین پایگاه برای آنالیز زندگی شبانه است. بعد از گردش شبانه باید بدانید که شما در هر زمان از روز می­ توانید صبحانه سفارش دهید. اتاق غذاخوری هتل شب­ ها به یک رستوران تاپاس تبدیل می گردد و شما می­توانید غذاهای اسپانیایی را سفارش دهید. یک سالن بدنسازی و آبگرم 24 ساعته نیز در این هتل وجود دارد.

هتل و آبگرم URSO

این هتل 5 ستاره مادرید با اتاق­ های زیبا و لوکس به همراه جزئیاتی چون لباس راحتی­ های کرکی ، دمپایی و محصولات با کیفیت طراحی شده­ اند. هتل URSO در نزدیکی محله زیبای چمبری و چوئه­کای فوق­ العاده قرار گرفته است، در واقع این هتل در نزدیکی جاذبه ­های اصلی شهر و زندگی شبانه شهر واقع شده است. اتاق­ ها مدرن و شیک هستند و هتل یک غذاخوری دولوکس و یک آبگرم عالی دارد جایی که مهمانان می­توانند از طیف گسترده­ ای از درمان ­­ها بهره بگیرند.

هتل یلکن پوئرتا امریکا مادرید

این هتل 5 ستاره مادرید در نزدیکی محله سالامانکا قرار گرفته است و از طراحی خاصی برخوردار است. مدیران هتل یلکن پوئرتا امریکا مادرید برای طراحی آن 19 نفر از بهترین معماران جهان از جمله زاها حدید، ژان نول و نورمن فاستر را دعوت کردند. طراحان هتل یلکن پوئرتا امریکا مادرید ویژگی ­های مختلفی به هر طبقه داده­ اند، هر طبقه با زمینه منحصر به فرد برای اتاق ­ها و رنگ­ ها، مواد و اشکال مختلف برای ایجاد فضاهای متمایز در هتل. هتل یلکن پوئرتا امریکا مادرید دارای دو رستوران و دو کافه با چشم ­انداز زیبای شهر است.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "8 هتل لوکس در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 هتل لوکس در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید